تاریخ انتشار: 1396/09/26 11:16
کد خبر: 168976

پیغام دروگبا خطاب به مراکش

دیدیه دروگبا، مهاجم سابق ساحل‌عاج پیامی برای پنج تیم آفریقایی حاضر در جام جهانی 2018 منتشر کرده. دروگبا در سه جام جهانی قبلی حاضر بود، ولی نسل جدید ساحل عاج در صعود به این مسابقات ناکام بود.
پیغام دروگبا خطاب به مراکش

دروگبا خطاب به مصر، مراکش، نیجریه، تونس و سنگال نوشته: «آیا باید به حضور در یک چهارم نهایی و حذف شدن دلخوش باشیم؟ من اینطور فکر نمی‌کنم. باید رویاهای بزرگتری داشته باشیم، هرچند ممکن است بعد از آن حذف شویم. تمام مراحل مسابقات سخت است، ولی از این تیم‌ها انتظار می‌رود مقابل تیم‌هایی که دو بار از خودشان قوی‌تر هستند هم به دنبال راهی برای پیروزی باشند. ما به جام جهانی می‌رویم تا با بهترین‌ها زورآزمایی کنیم. البته نباید فراموش کنیم که ما ملت‌های جوانی هستیم. فرانسه برای قهرمانی جهان تا سال 1998 انتظار کشید.»

مهاجم فعلی فونیکس رایزینگ با اشاره به سنگال که با لهستان، کلمبیا و ژاپن همگروه شده، گفت: «صعود از این گروه ممکن است و مرا یاد گروه ساحل عاج در جام جهانی 2014 می‌اندازد که با کلمبیا، ژاپن و یونان رقابت داشتیم. فکر می‌کنم سنگال مقابل این تیم‌ها بخت خوبی برای صعود دارد. باید از تمام ابزار استفاده کرد و قدرت بدنی را به کار گرفت.» دروگبا در پایان حتی برای مراکش که ساحل عاج را حذف کرده آرزوی موفقیت کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xnoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روسیه 3- اسپانیا 3 / ما با کدام روسیه مساوی کردیم؟