تاریخ انتشار: 1395/06/06 16:35
کد خبر: 265131

انریکه هم تایید کزد؛ امکان جدایی منیر از بارسا

منیر الحدادی، مهاچم جوان بارسا در سه راهی ماندن در بارسا و رفتن به سلتا یا والنسیا قرار دارد.
انریکه هم تایید کزد؛ امکان جدایی منیر از بارسا

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / بارسلونا به تازگی داگلاس را به خیخون و سامپر را نیز به گرانادا قرض داده است و این احتمال وجود دارد که منیر الحدادی نیز برای سهولت جذب پاکو آلکاسر به والنسیا بپیوندد.

لوئیس انریکه در نشست خبری بازی با بیلبائو در مورد احتمال جدایی منیر گفت:" این احتمال وجود دارد ولی تا زمانیکه چیز تایید نشده، در موردش نمی توانم صحبت کنم. از تیمی که در اختیارم است رضایت کامل دارم و از داشتن این بازیکنان خوشحالم اما وقتی در مورد انتقال قرضی بازیکنان صحبت به میان می آید، اوضاع متفاوت می شود. همه چیز به تصمیم بازیکن و خواسته باشگاهی بستگی دارد که بازیکن را بصورت قرضی می خواهد.

 

در مورد سامپر تردیدهایی در مورد اینکه تا چه اندازه می تواند میدان ببیند و در سطح اول بازی کند وجود داشت. او خودش تصمیم گرفت به صورت قرضی به گرانادا برود. برخی بازیکنان می توانند شرایطشان در تیم را مدیریت کنند و برخی ترجیح می دهند به دلیل اینکه کم به آنها بازی می رسد، به تیمی دیگر بروند. ممکن است این دسته بازیکنان در باشگاه جدید خود بدرخشند و بار دیگر به بارسلونا برگردند."

 

انریکه در مورد بازی با بیلبائو هم گفت که انتظار یک بازی سنگین و پرفشار را دارد و اینکه بازی مقابل این تیم هرگز ساده نبوده و نخواهد بود.

همچنین انریکه در این نشست حاضر نشد در مورد احتمال پیوستن آلکاسر به بارسا صحبت کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqywj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انریکه: بازی در سن‌مامس یکی از دشوارترین بازی‌های بارسلوناست