تاریخ انتشار: 1396/09/30 10:15
کد خبر: 168362

عملکرد کابوس وار آبی پوشان پایتخت تمام شد/ شفر نشان داد که مربی خوبی برای هدایت آبی پوشان است

سرمربی آلمانی استقلال توانسته با این تیم عملکرد خوبی از خود نشان دهد و انتظارات را برآورده کند.
عملکرد کابوس وار آبی پوشان پایتخت تمام شد/ شفر نشان داد که مربی خوبی برای هدایت آبی پوشان است

 سرمربی آلمانی استقلال توانسته با این تیم عملکرد خوبی از خود نشان دهد و انتظارات را برآورده کند.

 

استقلال با هدایت علیرضا منصوریان بدترین نتایج تاریخ خود را در رقابت های لیگ برتر به دست آورد.

 

عملکرد کابوس وار آبی پوشان پایتخت در دوران منصوریان باعث شد تا این مربی جوان و محبوب از کار برکنار شود و جای خود را به شفر بدهد.

 

این مربی آلمانی در این چند بازی که هدایت آبی پوشان را برعهده گرفته توانسته انتظارات را برآورده کند. تیم تحت هدایت شفر شخصیت پیدا کرده است و خبری از استقلال بدون برنامه و سراسر آشوب دوران منصوریان نیست.

 

شفر نظم ارگانیگ ژرمن ها را به استقلال آورده است. تیم تحت هدایت این مربی باتجربه با انگیزه بالایی بازی می کند و اهداف خاصی در میدان دارد. استقلال با شفر در خط دفاعی بسیار خوب و هماهنگ شده است تاجایکه گل زدن به این تیم برای همه حریفان سخت شده است.

 

آبی پوشان در خط میانی هم با مثلث جپاروف، باقری و امید ابراهیمی به هماهنگی لازم رسیده اند. جپاروف بسیار آماده و سرحال نشان می دهد و همین باعث شده تا استقلال هم هجومی و رو به جلو بازی کنند.

 

زوج قائدی و علی قربانی هم در خط حمله هماهنگی لازم را پیدا کرده اند و در صورت جذب یک مهاجم گلزن وضعیت تیم شفر بسیار بهتر از قبل هم خواهد شد. به این تیم شفر می توان امید زیادی بست. بدون شک استقلال در نیم فصل دوم به مراتب از نیم فصل اول بهتر ظاهر خواهد شد اما یک مشکل بر سر راه قهرمانی آبی پوشان وجود دارد و آن فاصله زیاد با پرسپولیس در صدر جدول رده بندی است.

 

استقلال شانس بسیار کمی برای قهرمانی دارد اما می تواند با بازیهای باکیفیت خود به رده های بالای جدول برسد و شفر نشان داد که مربی خوبی برای هدایت آبی پوشان است.


#منبع:شفقنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8qlr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری عملکرد وینفرد شفر نسبت به منصوریان