تاریخ انتشار: 1395/06/06 20:06
کد خبر: 265071

پیروزی توپچی ها در خانه واتفورد

آرسنال در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-1 واتفورد را شکست بدهد و به اولین پیروزی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر دست پیدا کند.
پیروزی توپچی ها در خانه واتفورد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / شاگردان آرسن ونگر که از دو دیدار قبلی تنها یک امتیاز کسب کرده بودند، در دیدار امشب کاملا برتر از حریف بودند و با زدن 3 گل در همان نیمه اول، توانستند به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند.

آرسنالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 9 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل اول رسیدند. خطای بازیکن واتفورد روی الکسیس سانچس، یک ضربه پنالتی به سود آرسنال به همراه داشت که سانتی کازورلا توانست آن را تبدیل به گل اول بازی کند.

01138362

بعد از این گل بازی برای دقایقی از تب و تاب افتاد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود. اما پس از آن بار دیگر شاگردان آرسن ونگر بازی را در دست گرفتند و چند موقعیت روی دروازه واتفورد ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 40 به گل دوم رسیدند.

روی یک ضدحمله خطرناک، ارسال تئو والکات از سمت راست، الکسیس سانچس را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه ای فنی، توانست آئورلیو گومس را مغلوب کند.

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این آرسنالی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و سرانجام توانستند در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، به گل سوم برسند. ارسال عالی الکسیس از سمت چپ، با ضربه مسوت اوزیل، حساب کار را 3-0 کرد تا توپچی ها با خیال راحت به رختکن بروند.

01138364

نیمه دوم را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و ورود روبرتو پریرا به بازی، روند بازی را به سود این تیم تغییر داد. در نهایت همین بازیکن بود که در دقیقه 57، اولین گل واتفورد را به ثمر رساند. روی یک توپ برگشتی بود که هافبک سابق یوونتوس توانست دروازه پتر چک را باز کند.

بعد از این گل بار دیگر آرسنالی ها بازی را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقایق پایانی این تیم واتفورد بود که برای جبران گل های خورده پیش کشید اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و آرسنال با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6ooa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بالاک: گواردیولا در سیتی نیاز به زمان دارد