تاریخ انتشار: 1396/10/07 00:42
کد خبر: 167381

برای قائدی زود است که دنبال این چیزها برود!

بازیکن پیشین استقلال نسبت به اظهارات مطرح شده در خصوص حضور چند بازیکن پیشین آبی‌پوشان در یکی از پارتی‌ها واکنش نشان داد.
برای قائدی زود است که دنبال این چیزها برود!

میثم منیعی  درباره عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر در لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت:

شفر به دو موضوع کوتاه مدت و بلند مدت توجه کرده است. در بحث کوتاه مدت، تلاش کرد که تیم گل نخورد و بازنده نباشد. هدف بلند مدت، رسیدن به پیروزی بود. استقلال به لحاظ تاکتیکی شکل گرفته و بازیکنان نزدیک به هم بازی می‌کنند. استقلال تیمی دفاع کرده و تیمی هم گل می‌زند. همین مسئله باعث شده بازی‌های قشنگی از این تیم شاهد باشیم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از رتبه استقلال در پایان فصل تصریح کرد:

اگر استقلال همه بازی‌های نیم فصل دومش را ببرد، می‌تواند قهرمان لیگ شود، اما این موضوع رویایی است. استقلال می‌تواند قهرمان جام حذفی شود که اگر این اتفاق بیفتد و در پایان فصل در بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیرد، کارنامه قابل توجهی برای شفر خواهد بود.

میثم منیعی در واکنش به اظهارات علی نظری جویباری مبنی بر اینکه در سال ۸۷ چند بازیکن استقلال در پارتی شرکت کرده و او به همراه امیر قلعه‌نویی تعدادی از آنها را از پارتی بیرون آوردند گفت:

چنین چیزی یادم نیست و نمی‌دانم منظورشان از پارتی چیست. اینکه گفته می‌شود قلعه‌نویی در مورد پارتی با بازیکنان صحبت کرده، حداقل من به خاطر ندارم.

منیعی در خصوص اتفاقی که برای مهدی قائدی هافبک جوان استقلال در صفحات مجازی افتاده، گفت:

فضای مجازی زندگی شخصی بازیکنان را سخت کرده است. زمانی که ما ۱۸ سال سن داشتیم، نمی‌دانستیم دنیای مجازی چیست. بازیکنان بزرگی به استقلال آمدند و بعد از دو سال محو شدند. برای قائدی زود است که دنبال این چیزها برود. فکر نمی‌کنم او ۹۰ دقیقه هم برای استقلال بازی کرده باشد. متأسفانه ایراد از ما هم است که یک شبه بازیکن را به عرش برده و یک شبه هم او را زمین می‌زنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grk79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 انتقال قرضی قائدی و جدایی از استقلال،شایعه یا واقعیت؟

فردا یک روز خاص برای قاندی جوان
شماره 16 فردا راه ستاره شدن را در پیش می گیرد؟