تاریخ انتشار: 1395/06/07 12:58
اختصاصی/
کد خبر: 264954

تحلیل ویژه از دربی ال گیلانو/ چرا ملوان برد، چرا سپیدرود باخت؟

بازی روز جمعه گذشته تیم های ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت حوادث بسیاری در داخل و خارج از میدان داشت و سرانجام نیز به پیروزی (۱ – ۰) ملوان منجر شد.
تحلیل ویژه از دربی ال گیلانو/ چرا ملوان برد، چرا سپیدرود باخت؟

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، ثبت این نتیجه را می توان از جهات مختلف مورد بررسی قرار داد و از جمله باید به دو سئوال مهم جواب داد که چرا ملوان برد؟ چرا سپیدرود باخت؟

هر کدام از دو سئوالی هم که مطرح کردیم، عوامل مختلف و دلایل چندی دارند که باید به آن ها پرداخت.

چرا ملوان برد

۱ – بازی بدون “استرس” تیم میزبان که حتی وقتی دو ضربه پنالتی را از دست داد، از انگیزه و روحیه مبارزه جویی اش برای رسیدن به پیروزی کاسته نشد.

۲ – حمایت طرفداران ملوان که پس از گل نزدن سپیدپوشان روی ضربات پنالتی نیز علیه کسی شعار ندادند و همچنان به تشویق تیم ملوان تا پایان مسابقه پرداختند.

۳ – تعویض های خوب کادر فنی ملوان که نه فقط حسین شنانی گل برتری تیم میزبان را به ثمر رساند، بلکه دو یار تازه وارد دیگر ملوان هم خوب کار کردند.

۳ – دروازه بان و مدافعان جوان ملوان، مخصوصا صادق صادقی مدافع جوانی که از تیم امید ملوان به تیم بزرگسالان اضافه شد , نمره قبولی گرفتند و هماهنگ بودند.

چرا سپیدرود باخت؟

1 – اخراج زودهنگام محمد رستمی به دلیل تکل غیر ضروری که زد، میانه میدان را از حدود دقیقه ۲۰ به ملوان داد. زیرا رستمی دفاعی ترین، دونده ترین و جنگنده ترین هافبک سپیدرود بود و کسی نمی توانست جای او را بگیرد.

2 – با اعتراضات سپیدرودی ها مخصوصا علی نظر محمدی به قضاوت محسن ترکی که به اخراج سرپرست و سپس سرمربی تیم سپیدرود انجامید، تمرکز تعدادی از بازیکنان تیم قرمزپوش رشتی کاسته شد و بیشتر معطوف به حاشیه های مسابقه گردید.

3– وقتی ملوان دو ضربه پنالتی خود را گل نکرد و سپیدرودی ها به خصوص روی ضربات کاشته چند موقعیت گل به دست آوردند، برخی از بازیکنان سپیدرود تصور کردند که ملوان توان گل زدن ندارد و درست در همان زمان روی یک ضربه کاشته گل خوردند و باختند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bobl8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قضاوتی که شیشه ی اتحاد بین هواداران شمالی را شکست
اختصاصی/