تاریخ انتشار: 1396/10/12 00:17
کد خبر: 166658

به طارمی پیشنهاد تمدید قرارداد دادیم،نپذیرفت!

مهدی طارمی اعلام کرده بعد از پایان دوران محرومیتش به دنبال حضور در تیمی خارج از فوتبال ایران است که با موافقت باشگاه نیز همراه شده است.
به طارمی پیشنهاد تمدید قرارداد دادیم،نپذیرفت!

محمدرضا حاجی‌بیگی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که باشگاه پرسپولیس کلی تلاش کرد تا جریمه طارمی بخشیده شود و چرا این بازیکن حاضر به ماندن در این تیم نیست؟، گفت: «ما علاقه‌مند به ماندن طارمی بودیم چرا که از دو پنجره نقل‌وانتقالات محروم هستیم اما وقتی بازیکن خودش تمایل به ماندن ندارد ما هم مخالفتی با این قضیه نکردیم. اگر بخواهیم مانع جدایی طارمی شویم می‌توانیم اما وقتی خودش نمی‌خواهد نمی‌شود به زور این کار را کرد. بازیکنی که به زور در تیم بماند مسلماً کارایی لازم را نخواهد داشت. به ‌هر حال قرارداد طارمی در پایان فصل تمام می‌شود و ما به او گفتیم دوست داریم که بمانی و پیشنهاد قرارداد دو ساله را به وی دادیم اما خودش گفت تمایلی برای ماندن ندارد و از این‌رو آماده‌ایم تا طارمی را در همین نقل‌وانتقالات نیم‌فصل ترانسفر کنیم تا حداقل باشگاه به حق‌وحقوق خود برسد.»

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس راجع به اینکه رفتن طارمی از پرسپولیس در شرایطی که این باشگاه از دو پنجره نقل‌وانتقالات محروم است نوعی بی‌وفایی به هواداران پرسپولیس است، گفت: «هر بازیکنی آزاد است در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. در کنار این قضیه ما هم روی بازیکن‌مان غیرت و تعصب داریم و علاقه‌مندیم او در اوج از تیم برود. البته نمی‌خواهیم باشگاه‌های دیگر فکر کنند ما طارمی را نخواستیم بلکه اتفاقاً به او پیشنهاد تمدید قرارداد دادیم که نپذیرفت. او تمایل دارد برود و اینکه این کار بی‌وفایی به هواداران است یا نه به خود بازیکن ربط دارد. ما هم نمی‌خواهیم مانع رشد بازیکن شویم. قطعاً می‌خواهیم از این انتقال سود ببریم. ضمن اینکه از طارمی خواستیم کتباً اعلام کند که نمی‌خواهد بماند و او هم از طریق وکیلش این کار را کرد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jr56e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سخنان کنایه آمیز برانکو خطاب به طارمی/ دیگر اعتمادی وجود ندارد؟