تاریخ انتشار: 1395/06/07 21:08
اختصاصی/
کد خبر: 264856

تیم منتخب هفته ی چهارم لیگ یک+پوستر

تیم منتخب هفته ی چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور معرفی شدند.
تیم منتخب هفته ی چهارم لیگ یک+پوستر

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم منتخب هفته ی چهارم بانظر کارشناسان سایت فرتاک ورزشی انتخاب شدند:

دروازه بان

سید محمد حسینی(سپیدرود رشت)

حسینی گرچه در ال گیلانو گل خورد، اما بازی درخشانش در دربی و گرفتن دو پنالتی از دو بازیکن مختلف سبب شد تا توجه همگان را به خود جلب کند و بهترین گلر این هفته لقب بگیرد..

 

مدافعان

مسیح زاهدی(اکسین)

مسیح زاهدی از بهترین مدافعان هفته ی چهارم لیگ یک بود. در روزی که اکسینی ها از آشفتگی کامل دفاعی برخوردار بودند و خیبری ها به راحتی به دروازه این تیم حمله می کردند، این مسیح زاهدی بود که با جایگیری های درست، سد محکمی برحملات خیبر بود و عصای دست فیروز کریمی در حملات.

عیسی پرتو(گل گهر)

پرتو گرچه برای گل گهر گلزنی نکرد، اما نقش اساسی وی در حملات هوایی گل گهر و همچنین ضربات سراول او در نبردهای هوایی و جمع کردن توپ های آخر، امتیازاتی بود که وی را در تیم منتخب هفته قرار داد.

میثم تیموری(پارس جنوبی)

در روزی که خونه به خونه آماده برتری مقابل پارس جنوبی ناآماده بود، این تیموری بود که با نفوذ از کناره ها، به خوبی تفکرات علی مرزبان را تغییر داد و بازی تیموری در این دیدار قابل تحسین بود.

وحید نعمتی(آلومینیوم اراک)

نعمتی که در بازی مقابل مس رفسنجان در دفاع راست به میدان رفته بود، باوجود قامت کوتاه، مرد اول نبردهای هوایی میدان بود و نقش بسزای او در مختل کردن حملات مس را نباید نادیده گرفت.

هافبک

حسین شنانی(ملوان)

حسین شنانی از بهترین بازیکنان دربی ال گیلانو بود. وی که به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفته بود عملکردی درخشان داشت و گل برتری تیمش را به ثمر رساند و در تیم منتخب این هفته جای گرفت.

 

هافبک نفوذی

اسماعیل فرهادی(اکسین البرز)

اسماعیل فرهادی مرد یک گله لیگ یک، با درخششی فوق العاده در بین بهترین های این هفته جای گرفت. وی علاوه بر یک گلِ زده، مرد اول حملات اکسین بود و بازی درخشانی را به نمایش گذاشت.

هافبک های کناری

میلاد زنیدپور(راه آهن)

زنیدپور با فرارهای سریع در این بازی، چشم همگان را به خود جلب کرد و در پایان بازی نیز به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و در تیم منتخب جای گرفت. وی در این هفته گل هم برای راه آهن به ثمر رساند.

سجاد فیض اللهی(ایرانجوان)

فیض اللهی مقابل بادران فوق العاده ظاهر شد و فرصت سازی وی برای مهاجمان از نکته های مثبت او در این بازی بود. وی گرچه گل نزد اما بازی درخشانش مقابل بادران و پاس های طلایی وی برای مهاجمان از نکات کلیدی وی بود.

مهاجم ها

مصطفی نوروزی(بادران)

مصطفی نوروزی مقابل ایرانجوان عالی بازی کرد. در بازی ای که گلی در پی نداشت و فرصت سازی ای برای مهاجمان بادران نمی شد، این نوروزی بود که به تنهایی به قلب دفاع حریف می زد و بازی وی قابل ستایش بود.

روح الله عرب(آلومینیوم اراک)

محمد عباس زاده یک گل حساس را وارد دروازه ی مس رفسنجان کرد و از بهترین بازیکنان دیدار مقابل مس بود. وی در اولین هفته ی بازی در لیگ یک موفق شد گلزنی کند و سه امتیاز شیرین را به حساب مهابادی و تیمش واریز کند.

 

گفتنی است بهترین مربی این هفته نیز به فیروز کریمی از اکسین البرز تعلق گرفت و بهترین تیم هفته نیز اکسین البرز-آلومینیوم اراک شدند و پرتماشاگرترین بازی هفته ی چهارم لیگ یک، به دربی ال گیلانو با 8 هزار تماشاگر تعلق گرفت.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezmz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته ی سوم لیگ یک+پوستر