تاریخ انتشار: 1395/06/08 17:04
کد خبر: 264661

عملکرد استقلال واقعا راضی کننده است؟

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که به 3 دلیل باید از عملکرد این تیم در بازی دوستانه روز گذشته برابر راه‌آهن راضی بود
عملکرد استقلال واقعا راضی کننده است؟

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،بهتاش فریبا در این‌باره می‌گوید: 3 دلیل وجود دارد که باید از عملکرد استقلال در بازی با راه‌آهن راضی بود. اولین دلیل این است که تیم ما 8 موقعیت گل ایجاد کرد و فقط جابر انصاری به تنهایی 4 یا 5 موقعیت را از دست داد. ما در بازی‌های قبلی موقعیت گلی ایجاد نمی‌کردیم و این اتفاق مثبتی برای استقلال است.

 

وی ادامه داد: دلیل دوم این است که ما در طول یک هفته تمرین موفق شدیم برای تیممان پلن B  طراحی کنیم.  در بازی‌های قبلی همه به ما می‌گفتند که تنها تاکتیک استقلال روی سانترهای خسرو حیدری است ولی ما در بازی روز گذشته چه در گل اول و چه در گل دوم که از طریق پنالتی به ثمر رسید از عمق دفاع حریف استفاده کردیم که این اتفاق مثبتی است.

 

مدیرفنی استقلال در پایان گفت: دلیل سوم که باید از عملکرد استقلال راضی باشیم این است که راه‌آهن را بردیم. در این شرایط فشار روی کادرفنی بسیار است و این برد می تواند روحیه بچه‌ها را زیر و رو کند. فکر می‌کنم این موضوع اتفاق کاملا مثبتی برای استقلال است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdmay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدواریم ترکیب فریبا - منصوریان جواب دهد

فریبا: کنار منصوریان روی نیمکت می‌نشینم
ادعای جالب مدیر فنی جدید استقلال؛