تاریخ انتشار: 1396/11/01 12:29
کد خبر: 163744

خط و نشان "لادروپ – فریرا" برای سرخابی های پایتخت

رقابت های هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر در حالی به پایان رسید که در فاصله دو سه هفته تا لیگ قهرمانان آسیا رقبای قطری برای سرخابی های پایتخت خط و نشان کشیدند.
 خط و نشان "لادروپ – فریرا" برای سرخابی های پایتخت

حضور قطعی دو تیم سرشناس قطری در گروه های C و D لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا پرسپولیس و استقلال بازی های دشواری پیش رو داشته باشند. مصاف با السد همین طور الریان به عنوان دو باشگاه پرطرفدار و قدیمی شهر دوحه که از مربیان و ستاره های سرشناسی در اردوی خود بهره می برند می تواند چالشی دشوار در عین حال هیجان انگیز باشد.

السد رقیب پرسپولیس در گروه C با ستاره های سرشناس خارجی خود از جمله ژاوی هرناندز اسپانیایی و مرتضی پورعلی گنجی ملی پوش ایرانی شب گذشته در هفته سیزدهم لیگ ستارگان با نتیجه پرگل 6-0 از سد السیلیه تیم پنجم قطر عبور کرد تا اوسوالدو فریرا از آمادگی کنونی شاگردانش به نیکی یاد کند. پیرمرد پرتغالی به عنوان مسن ترین مربی خارجی شاغل در فوتبال آسیا حالا با اتکا به ستاره هایی که در اختیار دارد آماده مصاف با پرسپولیس و سایر تیم های حاضر در گروه C لیگ قهرمانان است و این خبرخوبی برای برانکو و شاگردانش نخواهد بود

 در آن سو الریان با میشل لادروپ و کلکسیونی از ستاره های دو ملیتی و خارجی با برتری پرگل مقابل الخریطیات همچنان به حضورش در مثلث قهرمانی این فصل ادامه داد تا این تیم هم برای استقلال خط و نشان بکشد. مربی دانمارکی که این فصل باید از عهده برآورده کردن آرزوی مالکان متمول باشگاه در صعود به جمع تیم های برتر آسیا برآید با اتکا به ستاره هایی همچون تاباتا برزیلی الاصل و عبدالرزاق حمدا.. مراکشی در خط حمله خود تیمی خطرناک نشان داده است.

 برتری پرگل و کولاک رقبای استقلال و پرسپولیس در کنار درخشش الدحیل رقیب ذوب آهن و الغرافه رقیب احتمالی تراکتورسازی در دو گروه دیگر نشان می دهد این فصل تیم های قطری می توانند رقبای خطرناک تری نسبت به فصول گذشته برای نمایندگان آسیایی ایران باشند به خصوص برای دو تیم پرطرفدار پایتخت که با مربیان خارجی خود برانکو و شفر در آرزوی درخشش دوباره در آسیا و رسیدن به مراحل نهایی به سر می برند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wnv8r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قولی که برانکو و شفر دادند هنوز عملی نشده!