تاریخ انتشار: 1396/11/03 21:42
کد خبر: 163325

گزینه ایرانی و ثابت رسانه های یونانی برای تعریف و تمجید

رسانه‌های یونانی هفته‌هاست که گزینه ثابتی برای تعریف و تمجید دارند.
گزینه ایرانی و ثابت رسانه های یونانی برای تعریف و تمجید

کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی المپیاکوس حالا به ستاره اول لیگ یونان تبدیل شده است. بالاتر از مهاجمان پرآوازه و گرانقیمت یونانی با ۱۱ گل زده در صدر جدول گلزنان یونان قرار دارد. جایگاهی که حتی اگر تا پایان فصل از دست برود باز هم از فصل درخشان و طلایی پسر ایرانی یونان کم نمی‌کند.

در روزهایی که سردار آزمون و قوچان‌نژاد با گل‌زدن قهر کرده‌اند کریم انصاری‌فرد یک تنه بار درخشش لژیونرها را به دوش می‌کشد، او با دو گلی که در آخرین بازی خود به ثمررساند تعداد گل‌های خود را در زمان حضور در اروپا به ۳۱ گل رساند. سردار آزمون دیگر مهاجم ایرانی در اروپا که این روزها شرایط خوبی ندارد، تا به حال ۳۳ گل زده و فاصله کریم با او، هر هفته کمتر می‌شود.

انصاری‌فرد که مدتی است علی دایی را با ۲۵ گل‌زده در تیم‌های اروپایی را پشت سرگذاشته هدف بعدی‌اش مهدی مهدوی کیاست. مهدوی‌کیا با ۳۷ گل‌زده یکی از بهترین عملکردها را میان بازیکنان لژیونر دارد. انصاری‌فرد با زدن ۶ گل دیگر به رکورد بازیکن محبوب ایرانی‌ها خواهد رسید و با فرم فعلی، می‌تواند زودتر از آزمون این کار را انجام دهد. انصاری‌فرد پیش از این در تیم‌ملی با زدن اولین گل ملی‌اش رکورد مهدوی‌کیا به عنوان جوانترین گلزن تیم‌ملی را شکسته بود حالا برای یک رکورد دیگر او هم عزم خودش را جزم کرده است. به نظر نمی‌رسد مهاجم المپیاکوس برای رسیدن به این تعداد گل کار سختی داشته باشد و اگر همین روند را ادامه دهد خیلی زود به اسطوره محبوب قرمزها خواهد رسید.

یکی از نکات جالب در مورد انصاری‌فرد قیمت این بازیکن است. او جز لژیونرهای ایرانی بعد از احسان حاج‌صفی کمترین قیمت را دارد و در میان تمام بازیکنان المپیاکوس هم در رده چهاردهم قرار دارند. او با وجود قیمت پایینش‌‎، عملکردی فوق‌العاده برای تیمش داشته و گوی سبقت را از گرانقیمتان ایرانی و یونانی ربوده است. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36rgzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقش مهم ستاره ایرانی المپیاکوس / انصاری فرد موتور سوخت رسان تیم