تاریخ انتشار: 1396/11/04 12:06
کد خبر: 163255

آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره نحوه جذب بازیکن جدید توسط باشگاه استقلال توضیحاتی را بیان کرد.
آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال

این روز‌ها مسئولان باشگاه استقلال و وینفرد شفر سرمربی آلمانی این تیم با پیگیری و بررسی رزومه برخی مهاجمان خارجی به دنبال تقویت خط حمله تیم هستند.نام سه بازیکن برای حضور در جمع استقلالی ها در لیست آبی پوشان قرار گرفت تا جایی که "الحاجی گرو" و "بکامنگا" حاضر به حضور در ایران نشدند و خواسته‌های عجیبی داشتند و در آن سمت نیز "یازالده گومز پینتو" پرتغالی هم که قرار بود آبی پوش شود به ایران آمد که با رد شدن در تست‌های پزشکی نتوانست شاگرد شفر شود.

در نشست روز گذشته شفر و مدیران استقلال پس از بازبینی فیلم‌ عملکرد مهاجمان مورد نظر جذب 2 بازیکن از قاره آفریقا و اروپا را در دستور کار قرار دادند و قرار بر این شد تا مهاجمان انتخاب شده برای انجام تست‌های پزشکی راهی ایران شوند.

از طرفی ناگفته نماند استقلالی‌ها زمان زیادی را برای جذب بازیکن جدید از دست داده اند و طبق اعلام مسئولان استقلال آن‌ها به دنبال جذب بازیکن آزاد هستند و در این زمینه مشکلی ندارند.

فریبرز محمود زاده رئیس کمیته نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ درباره اینکه استقلالی‌ها تا چه زمانی نسبت به جذب بازیکن جدید فرصت دارند و  نحوه جذب بازیکنان جدید این تیم به چه صورت خواهد بود گفت: استقلالی‌ها با استفاده از سهمیه فیفا می‌توانند بازیکن آزاد جذب کنند و در این زمینه هم هیچ محدودیتی ندارند.

طبق اعلام یکی از مدیران استقلال این تیم در جذب بازیکن تنها می‌تواند از سهمیه آزاد این کار را انجام دهد. استقلالی‌ها ۲ جای خالی دارند که با تصمیم سرمربی و مدیران قرار است ۲ بازیکن جدید در لیست شفر قرار بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddqbw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



روابط خانوادگی و دوستانه راهکار استقلال در نقل و انتقالات