تاریخ انتشار: 1396/11/08 11:16
کد خبر: 162598

مسئله ای که پرسپولیس را تهدید میکند

حاج رضایی در خصوص پرسپولیس عنوان کرد: آن چیزی که پرسپولیس را تهدید می‌کند بحث فنی نیست بلکه حواشی غیرفنی است.
مسئله ای که پرسپولیس را تهدید میکند

حاج رضایی در خصوص پرسپولیس عنوان کرد: آن چیزی که پرسپولیس را تهدید می‌کند بحث فنی نیست بلکه حواشی غیرفنی است.

 

  امیر حاج رضایی در خصوص شرایط لیگ برتر و وضعیت تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان اظهار داشت: اتفاق بدی است که تیم‌های ریشه دار و قدیمی فوتبال ایران که طرفداران زیادی هم دارند در خطر سقوط قرار بگیرند.

 

وی ادامه داد: سپاهان یک دوره 10 ساله موفق را داشت و پرافتخارترین تیم ایران است که در جام باشگاه‌های جهان هم بازی کرده و در این دوره ثبات و پشتوانه اقتصادی مناسب مهمترین عامل موفقیتش بود، اما امسال شاید عدم ثبات و تغییر در کادر مدیریتی در نتایج این تیم بی تاثیر نبوده است. تراکتورسازی هم با اینکه مدیریت خوبی دارد، اما وابستگی به بازیکنان سرباز و تغییر کادرفنی مشکلاتی را برایش ایجاد کرده و این‌ها اتفاقات خوبی نیست که در لیگ ایران می‌افتد.

 

این کارشناس فوتبال در خصوص پرسپولیس عنوان کرد: آن چیزی که پرسپولیس را تهدید می‌کند بحث فنی نیست بلکه حواشی غیرفنی است. پرسپولیس در محاصره مسائل غیرورزشی و غیراخلاقی است. هر روز یک خبر، یک حاشیه، محرومیت از پنجره نقل و انتقالات، شکایت‌های مکرر به فیفا، تهدید به کسر امتیاز و. مسائلی است که موفقیت‌های پرسپولیس را تهدید می‌کند.

 

وی افزود: در این شرایط بد اقتصادی پول‌های زیادی به این تیم تزریق شد، اما معلوم نیست کجا رفته؟ مصاحبه طارمی هم حاشیه‌ها را زیاد کرد. واقعا نمی‌توان گفت: چه کسی راست می‌گوید انقدر در فوتبال دروغ شنیدیم دیگر تشخیص راست سخت شده. این‌ها مسئله پرپسولیس است و گرنه برانکو بهترین مربی لیگ است و ظرف سه سال پرپسولیس ورشکسته را به بهترین تیم ایران تبدیل کرده و امسال هم احتمالا قهرمان لیگ است، اما در آسیا با این شرایط موفقیت سخت است.

 

حاج رضایی در خصوص مذاکره با تیم مشکی‌پوشان اظهار داشت: یک گفتگو کوتاهی در این خصوص صورت گرفت که اسمش را نمی‌توان مذاکره گذاشت و بعد هم ادامه پیدا نکرد. شرایط این تیم بحرانی است و 9 بازی بیشتر نمانده. آدمی هستم که اگر شرایط را بدانم و آگاهی داشته باشم دست به ریسک می‌زنم در غیر اینصورت بعید می‌دانم به این تیم بروم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27wnge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو این بازیکن را در ترکیب اصلی قرار می دهد؟بعید است!