تاریخ انتشار: 1396/11/08 12:45
کد خبر: 162584

آقای گل تازه وارد، تهدید بزرگ برای طارمی

علی علیپور باز هم درخشید و دو گل زد تا هم پرسپولیس را برنده یک بازی دشوار کند هم در صدر جدول گلزنان فاصله‌اش را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش مرتضی تبریزی به عدد 4 برساند.
آقای گل تازه وارد، تهدید بزرگ برای طارمی

علیپور هر دو گل این مسابقه را با پای چپ به ثمر رساند یعنی پای غیر تخصصی. جالب است که علیپور تا اینجا 17 گل در جام‌های مختلف به ثمر رسانده که 9 تای آن با پای غیرتخصصی بوده.

از 14 گل لیگ برتر هم 7 گل با پای چپ زده، 6 تا با پای راست و یکی هم ضربه سر. علیپور حالا بیشتر از همیشه امیدوار به آقای گلی است و چنانچه این روند را ادامه دهد می‌تواند آقای گل لیگ هفدهم باشد و از این حیث کاری کند تا پرسپولیس در دومین قهرمانی متوالی صاحب سومین آقای گلی متوالی در این رقابت‌ها باشد. اما علیپور بعد از این دو گل به لحاظ انفرادی دستاورد دیگری هم داشت.

پیش از این علی دایی در سومین دوره لیگ برتر توانسته بود تا هفته بیست و یکم، ۱۳ بار برای سرخپوشان گل بزند. همچنین مهدی طارمی در پانزدهمین دوره و تا همین هفته، ۱۲ گل برای تیمش زده و محسن خلیلی در هفتمین دوره لیگ برتر، در همین مقطع ۱۰ بار برای پرسپولیس گل زده بود. جالب است بدانید مهدی طارمی که فصل قبل با 18 گل آقای گل لیگ شد تا پایان هفته بیست و یکم فقط 10 گل زده بود.

حالا علیپور 9 بازی فرصت دارد و چنانچه در این 9 مسابقه 5 گل بزند از 18 گل طارمی عبور خواهد کرد و البته با رسیدن به این عدد احتمالا آقای گلی‌اش قطعی خواهد بود. در مورد این مهاجم نکته مهم اینجاست که غیر از یکی دو مسابقه خیلی کم فرصت از دست داده و فاصله گل نزدن‌هایش طولانی نمی‌شود و نهایتا بعد از دو مسابقه دوباره پایش به گلزنی باز می‌شود تا به آقای گلی‌اش امیدوار باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9mz8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 با ملی پوش جدید “پرسپولیس” آشنا شوید