تاریخ انتشار: 1395/06/09 14:23
کد خبر: 264498

این بازیکن مانع بازگشت رضاییان می شود

باشگاه پرسپولیس برای بازگشت رامین رضاییان و خالی شدن لیست با سدی به نام آنتونی گولچ روبرو شده است.
این بازیکن مانع بازگشت رضاییان می شود

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی،پس از موافقت نسبی و پرحرف و حدیث برانکو با بازگشت رامین رضاییان تصمیم گرفته شد نام گولچ از فهرست سرخ ها در رقابت های داخلی(لیگ و حذفی)خارج شده و فقط در آسیا بازی کند.

این در نگاه اول ساده به نظر آمده و تصور می شد باشگاه پرسپولیس معمای پریودن لیست نفرات بزرگسال را حل کرده اما از آنجا که خروج نام گولچ از فهرست پرسپولیس در سازمان لیگ مستلزم فسخ قرارداد است مشکلاتی را برای باشگاه بوجود آورده است.

این بازیکن فعلا با فسخ قراردادش و عقد قراردادی جدید مبنی بر اینکه فقط درآسیا بازی کند موافقت نکرده است.

همزمان مسوولان پرسپولیس در فکر انتقال قرضی او به تیمی دیگر هستند تا شاید اینگونه لیست تیم خالی شود و تنها مانع بازگشت رضاییان نیز مرتفع شود.

فعلا که گولچ حاضر به فسخ قرارداد قبلی و خروج نامش از فهرست پرسپولیس در سازمان لیگ و رقابتهای داخلی نشده و همین امر مشکلات تازه ای را ابجاد کرده وگرنه رضابیان آماده است تا به باشگاه امده و قرارداد دو ساله جدید را امضا کند تا پس از ثبت این قرارداد در سازمان لیگ کارت بازی او نیز صادر شود.

باید دید مدیران باشگاه پرسپولیس نهایتا چه توافقی با گولچ خواهند داشت و لیست تیم را چگونه و با چه راهکاری خالی خواهند کرد.

در واقع باشگاه تا دیروز با سد بزرگی به نام برانکو برای بازگشت رضاییان مواجه بود و حالا که سرمربی کروات موافقت کرده،سدی به نام گولچ مانع از تحقق موضوعی شده که تمام تمرکز باشگاه و دغدغه هواداران را طی این مدت را به خود معطوف کرده است.

منبع: کاپ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j75n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جای برانکو بودم اجازه بازگشت رضاییان را نمی‌دادم
عزیزی: در هیچ جای دنیا مثل ایران دلالی نمی‌شود