تاریخ انتشار: 1396/11/12 11:25
کد خبر: 161971

سومین راند تقابل میان انصاری و برانکو/برنده چه کسی است؟

ساسان انصاری برای دومین هفته متوالی مقابل تیم های سابق خود قرار خواهد گرفت.
سومین راند تقابل میان انصاری و برانکو/برنده چه کسی است؟

در حساس ترین دیدار هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف صدرنشین بلامنازع لیگ، پرسپولیس خواهد رفت.

این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که ساسان انصاری پس از جدایی از پرسپولیس در ابتدای لیگ شانزدهم، برای سومین مرتبه مقابل سرخپوشان و برانکو قرار خواهد گرفت. همچنین این نخستین بازی ساسان در مقابل هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پس از آن جدایی قلمداد می‌شود.

ساسان انصاری پس از فرصت نیافتن برای حضور در ترکیب پرسپولیس، خیلی زود از جمع سرخپوشان جدا شد و توانست عملکردی خارق العاده در لیگ شانزدهم با پیراهن فولاد خوزستان داشته باشد و شانزده گل به ثمر برساند.

با این حال خیلی ها او را به خاطر تصمیمش در ابتدای فصل مذمت کرده و اعتقاد دارند، او می‌توانست در پرسپولیس درخشش مستمر تر و بیشتری همچون صادق محرمی، سیامک نعمتی و دیگر نیمکت نشینان صبور این تیم داشته باشد.

ساسان انصاری پس از جدال مقابل فولاد خوزستان در هفته گذشته، حالا دومین فرصت برای تقابل با تیم های اسبق خود را پیدا کرده و امیدوار است این بار در امر گلزنی موفق عمل نماید.

گفتنی است ساسان در دو تقابل پیشین خود مقابل برانکو و پرسپولیس با پیراهن فولاد و سپاهان ، موفق به گلزنی نشده و حالا در سومین راند از تقابل، امیدوار به گشودن دروازه علیرضا بیرانوند است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzwo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مثال‌های ناامیدکننده برای رفیعی
شرمنده؛ راه بازگشتی نداری سروش جان!

آقای برانکو؛ بازیکن شناس باش!
آقای گل جدید لیگ برتر"ساسان انصاری