تاریخ انتشار: 1395/06/09 20:27
اختصاصی/ بررسی گروه دوم لیگ دو؛
کد خبر: 264418

از شکست غیرمنتظره ی داماش در بندرعباس تا پیروزی شهید کریمی جویبار در اولین تجربه لیگ دویی

در اولین هفته از گروه دوم لیگ دو از بین 5 بازی انجام گرفته دو بازی با پیروزی به پایان رسید و چهار دیدار نیز نتیجه ای به غیر از تساوی نداشت.
 از شکست غیرمنتظره ی داماش در بندرعباس تا پیروزی شهید کریمی جویبار در اولین تجربه لیگ دویی

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، مسابقات لیگ دو فوتبال کشور از امروز به طور همزمان در شهرهای  مختلف کشور آغاز شد تا بعد از لیگ برتر و لیگ یک، تنور رقابت های لیگ دو هم روشن شده و هیجان بازی ها در شهرهایی که در لیگ های بالاتر تیمی ندارند هم بوجود بیاید.

مسابقات لیگ دو با حضور 36 تیم و در سه گروه 12 تیمی برگزار گردید که در این مطلب به نتایج به دست آمده در گروه دوم این رقابت ها خواهیم پرداخت.

در این گروه دوم تیم های: شهرداری بندرعباس، داماش گیلان، نفت نوین اهواز، شهرداری ماهشهر، شهیدکریمی جویبار، شهرداری ارومیه، استقلال آبی ب، بادران نوین تهران، آبی پوشان اردبیل، شهرداری فومن، پتروکیان شوشتر و شهرداری کاشان حضور دارند که برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول گروه و صعود به مرحله بعد تلاش خواهند کرد.

در این گروه بازی تیم های نفت نوین ابادان و شهرداری ماهشهر لغو شد تا برخلاف گروه های دیگر در این گروه 5 بازی انجام بگیرد که در اینجا سعی شده به بررسی 5 بازی صورت گرفته امروز عصردر گروه دوم بپردازیم، گروهی که در پایان هفته اول، تیم های شهرداری بندرعباس و شهیدکریمی جویبار در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و سه دیدار نیز به تساوی رسید.

 

شهرداری بندرعباس 2  داماش گیلان 0

 

جدال مدعیان اصلی گروه دوم به سود شاگردان محمد ربیعی

 

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در دیداری خانگی توانست داماش گیلان را شکست دهد.

در این بازی که در گرمای شدید بندرعباس برگزار شد، یاران محمد ربیعی در شهرداری بندرعباس علاوه بر اینکه دو گل را وارد دروازه ی حریف کردند، یک ضربه پنالتی را هم به ثمر نرساندند.

این دیدار یک اخراجی هم داشت و علیرضا نظیف کار از داماش از زمین اخراج شد تا این تیم ده نفره به بازی ادامه دهد.

داماش که روزگاری یکی از تیم های لیگ برتر بود و برای خود نام و نشانی دست و پا کرده بود، در این مسابقه اسیر یاران ربیعی شد تا در ادامه مسابقات بفکر چاره ای باشند .

گلهای جنوبی ها را در این بازی مهدی ترکمان و فرهاد خیرخواه به ثمر رساندند.

 

پیروزی جویباری ها در اولین تقابل لیگ دویی

تیم فوتبال شهید کریمی جویبار در اولین بازی لیگ دویی خود موفق شد حریفش را با شکست بدرقه کند.

در این بازی که در ورزشگاه واسوکلا جویبار برگزار شد، از حسن یزدانی قهرمان کشتی ایران در مسابقات المپیک یورو نیز تقدیر شد و جویباری ها در خانه توانستند با تک گل عارف اکبری از سد شهرداری ارومیه بگذرند.

تساوی استقلال آبی ب مقابل بادران نوین

دو تیم استقلال آبی ب و بادران نوین تهران به تساوی 1-1 رضایت دادند.

این بازی اگرچه از حساسیت بالایی برخوردار نبود، اما دو تیم سعی و تلاش خود را کردند و در پایان 90 دقیقه ی این بازی، دو توپ از خط دروازه ها عبور کرد که سهم هر دو تیم، یک گل بود و این دو تیم امتیازات بازی را بین خود تقسیم کردند.

تساوی دقیقه نودی شهرداری فومن مقابل آبی پوشان

تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل که میزبان این مسابقه بود یک بازی بسیار خوب و منظمی را مقابل تیم فوتبال شهرداری فومن به نمایش گذاشت و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری فومن نیز بازی منسجم و تاکتیکی را مقابل حریف خود به نمایش گذاشتند و توانستند یک امتیاز از این بازی را کسب کنند.

تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل که اوایل نیمه نخست  بازی خود را تهاجمی آغاز کرد توانست در دقیقه 20 بازی با گل سجاد عرفانی بازی را به نفع خود به جلو ببرد و نیمه اول را با برد درخشان کند.

  در نیمه 2 بازی  بازیکنان تیم فوتبال شهرداری فومن بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند حملاتی را بر روی دروازه تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل انجام دهند که در دقیقه 80 توانستند گل تساوی‌بخش این بازی را به ثمر برسانند.

بازی تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل و شهرداری فومن که با استقبال کم تماشاگران اردبیلی روبرو شده بود در یک هوای بسیار خنک و ایده‌آل برگزار شد و این دو تیم توانستند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل که تمرینات بسیار منظم و چند بازی تدارکاتی را در این هفته انجام داده بود متاسفانه نتوانست به امتیاز دلخواه خود که همان 3 امتیاز بود برسد و هواداران اردبیلی در نخستین هفته لیگ دسته 2 کشور با ناراحتی ورزشگاه تختی اردبیل را ترک کردند.

فرار پتروکیان شوشتر از شکست مقابل شهرداری کاشان

دو تیم پتروکیان شوشتر و شهرداری کاشان به تساوی دست یافتند.

این دو تیم عصر امروز به مصاف هم رفتند و درحالی که شهرداری کاشان با گل محمد سیدی تا دقیقه 90 بازی پیش بود، بهادر مالکی از پتروکیان بازی را به تساوی کشاند و در نهایت دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

در نهایت اما در این گروه، تیم های شهرداری بندرعباس و شهیدکریمی جویبار درصدر قرار دارند و مابقی تیم ها نیز در رده های بعدی می باشند.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rleaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی گروه دوم لیگ دو/ حریفان گمنامی که هیجان انگیز خواهند بود