تاریخ انتشار: 1395/04/20 16:16
کد خبر: 274708

خانم ایتالیایی مهمان رونالدو در فینال یورو 2016

کریس رونالدو از یک خانم برای حضور در فینال یورو 2016 و تماشای بازی فرانسه و پرتغال دعوت کرد و برایش بلیت تهیه کرد./خانواده کریس رونالدو هم تماشاگر این بازی از داخل ورزشگاه هستند.
خانم ایتالیایی مهمان رونالدو در فینال یورو 2016

به گزارش فرتاک ورزشی، برای فینال یورو 2016 بین پرتغال و فرانسه، خانواده کریس رونالدو تماشاگر این بازی از داخل ورزشگاه هستند. اما او دو بلیت هم برای چنتل بورگونوو تهیه کرده است.

این خانم ایتالیایی با استفانو بورگونوو، بازیکن سابق میلان و فیورنتینا ازدواج کرده بود. بازیکنی که 3 بار هم پیراهن ایتالیا را پوشیده بود. اما او در سن 49 سالگی در اثر ابتلا به بیماری ALS درگذشت. بعد از مرگ او در سال 2013، چنتل، همسرش، سعی کرد هوشیاری مردم درباره این بیماری گمنام را افزایش دهد و به خانواده هایی که مریضی مبتلا به این بیماری دارند کمک کند.

او در فینال یورو مهمان افتخاری رونالدو خواهد بود و خورخه مندس، مدیر برنامه های ستاره پرتغالی این خبر را به او داده است. او در واکنش به این موضوع گفته: وقتی خورخه مندس به من زنگ زد و گفت رونالدو از من خواسته تا به پاریس بروم به گوشهایم نمی توانستم اعتماد کنم.

کریستیانو و خورخه همیشه به خانواده من خیلی نزدیک بوده اند و در مبارزه با ALS به من کمک کرده اند. من قرار است به فینال یورو 2016 بروم و درباره بنیاد استفانو بورگونوو صحبت کنم و آن را به همه معرفی کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ez6ja

آخرین اخبار