تاریخ انتشار: 1395/06/10 08:39
تماس مدیر استقلالی با منزل پدری فرهاد مجیدی
کد خبر: 264379

آیا جهانیان به دنبال تضعیف جایگاه منصوریان است؟!

رئیس هیات مدیره استقلال این‌روزها همه کار می‌کند تا از فرهاد مجیدی آلترناتیوی برای نیمکت آبی بسازد.
آیا جهانیان به دنبال تضعیف جایگاه منصوریان است؟!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، شهاب جهانیان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال که این روزها در ظاهر از علیرضا منصوریان حمایت می کند اما در باطن نقشه های عجیبی در سر دارد، بعد از به خط کردن گزینه هایی مثل کامران منزوی و علی نظری جویباری، حالا تلاش می کند تا با اسم فرهاد مجیدی بازی کند.

 

جهانیان که به گفته عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، حضورش در هیات مدیره استقلال به نمایندگی از شخص وزیر ورزش است، سیاست هایی که دارد خیلی با آنچه شخص وزیر درباره شان سخن می گوید همخوانی ندارد.

 

این عضو هیات مدیره استقلال اما برای رسیدن به فرهاد و دیدار با فرزاد، با منزل پدری این دو تماس گرفته و خانواده این ستاره را واسطه کرده است. هر چند حرف های اخیر سید رضا افتخاری درباره شرط استفاده از مجیدی، برنامه های جهانیان را به هم ریخته است.

 

افتخاری در واکنش به شایعاتی که پیرامون مجیدی شکل گرفته گفت: «زمانی که سرپرست تیم‌ ‌ملی فوتبال بودم فرهاد ۱۷ سال داشت که او را به تیم‌ ‌ملی آوردیم. چند سال هم پیش من بود و او را کاملا می شناسم. فرهاد در حال‌ حاضر، در حال گذراندن دوران مربیگری است و زمانی که دوره‌هایش را به اتمام رساند به کمک ما و تیم‌ ‌ملی می‌آید. معتقدم که حق او در تیم‌ ‌ملی خورده شد. ما تیم‌های زیادی در باشگاه داریم و می‌توانیم هدایت تیم‌های پایه را به او بدهیم. به‌ هر حال فرهاد باید از یک جایی شروع کند و محک بخورد. تا به حال تیمی دستش نبوده و سابقه مربیگری ندارد.»

منبع: جام نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dq9pq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست باشگاه استقلال:حمایت از منصوریان به نتایج بستگی دارد