تاریخ انتشار: 1396/11/30 00:22
کد خبر: 159403

شارلروا در شب گلزنی ستاره ایرانی خود به چهارمین تساوی پیاپی رسید

شارلروا در شب گلزنی کاوه رضایی به چهارمین تساوی پیاپی رسید تا شانس قهرمانی در ژویپر لیگ را به طور کامل از دست بدهد.
شارلروا در شب گلزنی ستاره ایرانی خود به چهارمین تساوی پیاپی رسید

در مسابقه ماقبل پایانی هفته بیست و هفتم ژوپیر لیگ بلژیک تیم شارلروا در حالی که کاوه رضایی را برای دومین بازی متوالی در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه استاد دو پایس میزبان استاندارد لیژ رده هشتمی بود.

 

شارلروا که در چهار هفته گذشته یک باخت و سه تساوی پیاپی داشت، نیمه اول را هم با نتیجه بدون گل تمام کرد اما در دقیقه ۶۶ صاحب پنالتی شد که کاوه رضایی با شوت محکم به سمت راست و بالای دروازه استاندارد لیژ توانست گلزنی کند و شارلروا را پیش بیاندازد.

 

برتری یاران رضایی خیلی ادامه نداشت و استاندارد لیژ که از دقیقه ۶۵ به کارش ادامه می‌داد، ۱۰ دقیقه پس از گل کاوه توسط اورلاندو گل تساوی را به ثمر رساند تا این مسابقه با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کند و شارلروا با ۴۹ امتیاز همچنان در جایگاه دوم جدول ژوپیر لیگ بایستد.

 

یاران رضایی که به دلیل عدم پیروزی مقابل استاندارد لیژ در مسابقه امشب به امتیاز ۵۱ نرسیدند، به دلیل فاصله ۱۱ امتیازی با کلوب بروژ صدرنشین در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ ژوپیر لیگ بلژیک، موجب قهرمانی این تیم شدند تا از این پس برای حفظ رتبه دوم باید با اندرلخت و خنت که به ترتیب سه و پنج امتیاز کمتر از آنها دارند، بجنگند.

 

کاوه رضایی در حضور کامل مقابل مقابل استاندارد لیژ که چهارمین کارت زرد فصلش را هم در دقیقه ۸۱ دریافت کرد، تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۲ رساند تا در رده سوم برترین گلزنان ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرد.

 

ستاره ایرانی شارلروا در حال حاضر تنها سه گل با تدی چوالیر، مهاجم کورتریک که در صدر جدول گلزنان است، فاصله دارد و برای تصاحب عنوان آقای گلی در نخستین فصل لژیونر شدنش تنها سه بازی تا پایان ژوپیر لیگ زمان دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mx9k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شارلروا با بهره‌مندی از ستاره ایرانی خود مقابل لوکرن قرار می‌گیرد

تلاش های کاوه رضایی بی نتیجه ماند!
شکست تلخ شارلوا در ثانیه‌های پایانی