تاریخ انتشار: 1396/11/30 11:29
کد خبر: 159380

ادعای جنجالی سایت «ساکر نایجریا» نیجریه درباره الماس سیاه پرسپولیس

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس که در اولین دیدار لیگ قهرمانان با گلزنی خود سهمی در پیروزی این تیم داشت، اکنون با مشتریانی در خلیج فارس همراه شده است.
 ادعای جنجالی سایت «ساکر نایجریا» نیجریه درباره الماس سیاه پرسپولیس

سایت «ساکر نایجریا» نیجریه در گزارشی با عنوان «شوالیه‌های نیجریه‌ای فوتبال قاره آسیا» به معرفی این بازیکنان پرداخته که هم در مستطیل سبز درخشیده‌اند، هم حساب‌های بانکی‌شان را با بازی برای تیم‌هایی آسیایی پر کرده‌اند.

در یکی از بخش‌های این گزارش با اشاره به منشا آمده است: «گادوین منشای 28 ساله که پس از ترک اروپا به دنبال کسب درآمد بیشتر راهی آسیا شد، این روزها به شدت مورد توجه دیگر باشگاه‌هاست. منشا پس از بازی در تیم‌های اسپانیایی و مالت با اندوخته کمی در حساب بانکی‌اش به خانه بازگشت اما شانس به این مهاجم لبخند زد و ایران آغوشش را به روی او باز کرد. بنجی انزیکور، مدیر برنامه‌های مهاجم پرسپولیس گفته: «تمامی باشگاه‌های بزرگ عربستان و قطر به دنبال به خدمت گرفتن منشا هستند اما به نظر می‌رسد او در ایران احساس راحتی کامل دارد.»

این ادعا در حالی شکل گرفته و مدیربرنامه این بازیکن نیز آن را تایید کرده که پرسپولیس با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات نیاز مبرمی به ادامه همکاری بازیکنانش دارد و جدایی احتمالی گادوین منشا با توجه به فقر مهاجم در این تیم که تنها این بازیکن و علیپور را در لیست خود دارد، می‌تواند آنها را با دردسر بزرگی مواجه کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eev96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منشا: به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم / شغل من در این تیم گلزنی است