تاریخ انتشار: 1396/12/01 10:42
کد خبر: 159262

شفر با این ترکیب شاگردانش را به مصاف الریان می فرستد!

آبی‌های تهرانی پس از توقف برابر الریان قطر در دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا در مسقط از نایب قهرمان فصل گذشته میزبانی می‌کند.
شفر با این ترکیب شاگردانش را به مصاف الریان می فرستد!

در اولین روز هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی شکست خورد و ذوب آهن موفق شد لوکوموتیو را از پیش رو بردارد؛ حالا نوبت ماموریت شاگردان وینفرد شفر است که سه امتیاز کامل را برابر تیم قدرتمند الهلال کسب کنند.

 

آبی‌ها که هفته گذشته میهمان الریان بودند به تساوی رضایت دادند و امروز هم در کشور ثالث میزبان یکی از تیم‌های شگفت انگیز دور گذشته هستند.

 

استقلال در این بازی به علت مصدومیت پژمان منتظری و میلاد زکی پور را در اختیار ندارد و تغییرات جزیی برابر نایب قهرمان فصل گذشته دارد که همانند آبی‌ها در بازی گذشته یک امتیاز کسب کرده و تشنه صدرنشینی در گروه مرگ است.

 

انتخاب وینفرد شفر درون دروازه قطعا سیدحسین حسینی خواهد بود دروازه بان جوان اگرچه با دریافت دو گل شروع موفقی در آسیا نداشته اما مهره قابل اعتماد سرمربی آلمانی در بازی امروز است. حسینی در بازی گذشته موقعیت‌های زیادی را دفع کرد و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود که گاهی اوقات استرس بر او غلبه می‌کرد.

 

خط دفاعی با وجود مصدومیت منتظری یک تغییر قطعی خواهد داشت. شفر که اعتماد چندانی به لئوناردو پادوانی که در دوران سرمربیگری منصوریان یکی از بهترین بازی‌ها را به همراه رابسون جانواریو به معرض دید قرار می‌داد، ندارد ترجیح می‌دهد از روزبه چشمی در خط دفاعی در کنار سید مجید حسینی استفاده کند و وریا غفوری آماده که این روزها بسیار سرحال است به همراه امید نورافکن که با وجود مصدومیت جزیی به این بازی رسید در کناره خط دفاعی بازی می‌کنند.

 

با غیبت رحمتی، مصدومیت پژمان منتظری و احتمال غیبت زیاد خسرو حیدری در ترکیب اصلی، امید ابراهیمی که نقش کلیدی و مثال زدنی را در ترکیب دارد برای اولین بار در رقابت‌های آسیایی بازوبند کاپیتانی را در اختیار خواهد داشت و در کنار فرشید باقری بازی می‌کند.

 

شفر در این بازی به احتمال از فرشید اسماعیلی در کنار علی قربانی استفاده کند و از داریوش شجاعیان و سرور جپاروف در کناره ها استفاده کند؛ خط هجومی که برای این بازی بسیار مناسب به نظر می‌رسد و برای ارائه بازی مالکانه و خطرناک ایده آل خواهد بود.

 

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال در این دیدار به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، وریا غفوری، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپارف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nb8bv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 علی الحبسی مقابل استقلال درون دروازه الهلال قرار می‌گیرد!