تاریخ انتشار: 1396/12/01 23:14
کد خبر: 159157

السد هیچ فرصتی برای ما در این بازی نگذشت / برانکو: این باخت چیزی از ارزش‌های ما کم نخواهد کرد

سرمربی کروات سرخپوشان بعد از شکست سنگین مقابل السد قطر با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش در این بازی پرداخت.
السد هیچ فرصتی برای ما در این بازی نگذشت / برانکو: این باخت چیزی از ارزش‌های ما کم نخواهد کرد

برانکو ایوانکوویچ که متاثر از شکست دور انتظار تیمش مقابل السد قطر بود، در نشست خبری در خصوص این بازی گفت: السد خیلی خوب بازی کرد. ما می‌دانستیم که بازی سختی را در پیش داریم. بازیکنان باید با بالاترین حد تمرکز ممکن به میدان می‌رفتند اما متاسفانه به این شکل نشد. السد با این حال خیلی خوب کار کرد و در مسابقات این چنینی نباید از هیچ شانسی به سادگی بگذرید و السد هیچ فرصتی برای ما در این بازی نگذشت.

وی ادامه داد: در مسابقاتی اینچنینی شما نباید مرتکب اشتباه بشوید و اولین اشتباه می‌تواند بهای سنگینی در پیش داشته باشد که همین اتفاق هم افتاد. در نهایت اما ما بازی‌های دیگری هم در پیش خواهیم داشت و به دنبال نتیجه خواهیم بود.

سرمربی کروات سرخپوشان در واکنش به سوالی درباره این شکست پرگل گفت: این باخت اصلا خوب نبود به ویژه اینکه در لیگ قهرمانان رقم خورد. با این حال ما 4 بازی دیگر در پیش داریم و باید آن را جبران کنیم. من از تیمم انتظار دارم که خوب بازی کند و خیلی بهتر از چیزی که امروز نمایش داد به میدان برود و امیدوارم این مساله اتفاق بیفتد.

برانکو در ادامه صحبت‌هایش در خصوص این بازی گفت: ما در حال حاضر سه امتیاز داریم و امیدوارم دور رفت را با 6 امتیاز خاتمه دهیم. در نهایت تیم نسف هم برای جنگیدن برای برد به زمین خواهد آمد و من امیدوارم نتایج به شکلی رقم بخورد که شکست امروز ما بهای سنگین تری در پی نداشته باشد و ما سه تیم 6 امتیازی داشته باشیم و این کار را سخت‌تر خواهد کرد.

وی در پایان گفت: باز هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم. آنها در طول سال مسابقات زیادی را پشت سر گذاشتند و نتایج خوبی گرفتند و این باخت چیزی از ارزش‌های آنها کم نخواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gjrwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


السد 3 - پرسپولیس 1 / شکست سنگین شاگردان برانکو برابر السد قطر