تاریخ انتشار: 1395/06/11 14:34
سرمربی شهرداری همدان؛
کد خبر: 264117

هادی گل محمدی: به دلیل جوانی دربی همدان را باختیم/ چیزی از پاس کمتر نداشتیم

با شکست دو بر صفر شهرداری همدان مقابل پاس ، هر چند هواداران پاسی را خیلی زود امیدوار به داشتن تیمی قدرتمند کرد اما در آن سوی میدان برخی معتقد بودند شهرداری اسیر تجربه بازیکنان پاس و استرس تیمی خود شدند.
هادی گل محمدی: به دلیل جوانی دربی همدان را باختیم/ چیزی از پاس کمتر نداشتیم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، این شکست سبب شد تا شهرداری در هفته نخست گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور در جمع تیم های بازنده قرار بگیرد و نگرانی هایی بابت اوضاع تیم بوجود آید.

برهمین اساس با هادی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان پیرامون اتفاقات بازی اخیر و دلایل باخت تیمش به گفت وگو نشستیم.

* بازنده شهرآورد مهم همدان شدید.

- دربی ها بخصوص در شهرستان ها روی بازیکنان بومی شهر تاثیر زیادی دارد و فشار روحی روانی بیشتری را متحمل می شوند و دربی همدان هم این شرایط را داشت و تیم ما بازنده میدان شد.

* اما شاکله تیم شما بومی تر بود.

- بله تیم ما هفت بازیکن بومی داشت روز خوبی را سپری نکردند. تیم پاس چهار بازیکن بومی در ترکیب اصلی داشت که هرکدام در لیگ های یک و دو کشور تجربه بازی داشتند و به مراتب بهتر بودند. در واقع بومی های آنها در مقابل بومی های ما هم باتجربه تر بودند.

* چه دلایلی را باخت تیمتان می دانید.

- کم تجربگی بازیکنان تیم و استرس بازیکنان بومی.

* اما شما در مواقعی زهردار و حتی تا آستانه گل پیش رفتید.

- بله ما در نیمه اول چهار موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که با بدشانسی مواجه شدیم و دیرک دروازه ناجی حریف شد. اما تیم حریف سه موقعیت خطرناک داشت که دو موقعیت را به گل تبدیل کرد. البته در گل دوم توپ به بازیکنان تیم ما کمانه کرد و وارد دروازه شد. اما تیم حریف براحتی موقعیت های خود را وارد دروازه کرد و پیروز میدان شد.

* در بد دقایقی هم گل خوردید.

در هر مسابقه ای پنج دقیقه ابتدایی نیمه اول، پنج دقیقه انتهای نیمه اول، پنج دقیقه ابتدای نیمه دوم و پنج دقیقه پایانی بازی به عنوان دقایق حساس به شمار می روند. ما در پنج دقیقه پایانی نیمه اول گل خوردیم. با شروع نیمه دوم سعی ما جبران نتیجه بود اما در همان پنج دقیقه ابتدای نیمه دوم هم گل دریافت کردیم. در واقع غافلگیر شدیم و شیرازه تیم ما بهم ریخت.

* اما تلاش بازیکنان شما پس از گل دوم هم کم شد.

بله بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند. وقتی گل غافلگیر کننده دوم را دریافت کردیم ، بازیکنان تیم توان اینکه دو گل به حریف بزنند را در خود ندیدن و مالکیت توپ و میدان حریف برما غلبه کرد.

* چرا لباس تیم را تغییر دادید.

قرار نبود آبی بپوشیم. به ما گفتن لباس پاس سبز است و تیم ما هم سفید  و حاشیه سبز می پوشد. تصمیم گرفتیم رنگی دیگر را جایگزین کنیم. اما بعد فهمیدیم لباس حریف فسفری است و دیگر فرصت تغییر لباس های خود را نداشتیم.

* سیستم 1-3-2-4 گویا سیستم مورد علاقه شماست.

- ما در لیگ سه هم با این سیستم کار کردیم و گل های پرشماری زدیم. این سیستم را کارا می دانم. البته در بازی مقابل پاس و بعد از گل دوم سیستم را 2-2-4 کردیم که به گل برسیم اما فرصت باقی مانده نتیجه نداد.

* اما هافبک های میانی و مهاجم شما خوب کار نکردند.

بله هر دو هافبک میانی ما روز خوبی نداشتند وگرنه جزو بهترین هافبک های ایران هستند. مهاجم ما نیز پراسترس ظاهر شد.

* اما نبود کاظم صالحی هم مشکل ساز شده بود.

- کاظم صالحی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. غیبت او در روند بازی خیلی تاثیر داشت.

* آیا بازیکن جدید جذب می کنید.

سه جای خالی داریم و دنبال چند بازیکن جدید هستیم.

* گویا هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده اید.

من انتظارم این است که مسوولان حمایت های لازم را داشته باشند. طلب سال قبل بازیکنان هنوز تسویه نشده و امسال هم پولی تا این لحظه دریافت نکرده اند. اما تقویت روحی روانی تیم هم بسیار مهم است و انتظار دارم اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان حمایت پر رنگ داشته باشند./همدان فوتبال

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkdb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین امروز ملوان/ غیبت بزرگان ملوان در تمرین امروز
اختصاصی/