تاریخ انتشار: 1395/06/11 14:37
اختصاصی/
کد خبر: 264116

پیش بازی راه آهن-بادران تهران/ دیداری در میانه جدول اما حساس

تیم های راه آهن یزدان و بادران تهران فردا جمعه در پنجمین هفته از لیگ آزادگان در حالی به مصاف هم می روند که هر یک از آنها به نوبه خود از جایگاهی که در جدول رده بندی تا پایان هفته چهارم دارند راضی نبوده و به دنبال صعود به رده های بالاتر هستند.
پیش بازی راه آهن-بادران تهران/ دیداری در میانه جدول اما حساس

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، فردا جمعه روزی خاص برای دو تیم تهرانی در لیگ دسته اول فوتبال کشور می باشد. جایی که شاگردان پاشازاده باید به مصاف تیم متمولی برود که بر روی نیمکتش اکبرمیثاقیان نشسته است، مردی که می تواند خواسته های مالک باشگاه را برآورده کند به شرطی که بگذارند کارش را خودش انجام دهد و برایش حاشیه درست نکنند.

این دو تیم به طور مشخص در میانه جدول قرار دارند و از چهار بازی گذشته دارای 5 پنج امتیاز می باشند و به خاطر تفاضل گل، راه آهن در رده نهم  و بادران در جایگاه دهم جدول قرار دارد و این به معنای این است که از وضعیتی کاملا مشابه برخوردارند.

بادران در هفته سوم و چهارم به دو تساوی در برابر خونه به خونه و ایران جوان بوشهر دست یافت که اگر تساوی با شاگردان مرزبان را  که در دقایق وقت های تلف شده به دست آمد را برای بادران ارزشمند بدانیم، ولی تساوی در برابر ایرانجوان بوشهر نتیجه ای نبود که بتواند میثاقیان را راضی نگه دارد .

راه آهن تهران نیز وضعیتی مشابه دارد. اما با این تفاوت که روز به روز شرایط بهتری پیدا می کند. شاگردان پاشازاده در دوهفته گذشته یک پیروزی در هفته سوم در برابر مس رفسنجان تیم قعر نشین جدول به دست آوردند تا کمی وضعیت خود را در جدول بهبود بخشد اما در هفته چهارم و علی رغم این که این تیم در شرایطی خاص راهی شیراز شده و هواپیمای آنان با نقص فنی مواجه و دوباره به تهران بازگشت، در شرایطی سخت خود را به شیراز رساندند تا به مصاف فجر بروند.

راه آهن در این دیدار و در حالی که با نتیجه دو برصفر از حریف پیش بود نتوانست پیروزی را تا انتهای بازی حفظ کند و در نهایت با دو گلی که دریافت کرد با یک تساوی و کسب حداقل امتیاز از شیراز به تهران بازگشت تا خود را مهیای دیدار با بادران کند، تیمی که برای صعود به لیگ برتر از تمام ابزارهای لازم استفاده می کند و هیچ ابایی از هزینه کردن ندارد.

راه آهن یزدان که به تازگی از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرده است با مشکلات عدیده مالی روبرو است و پیروزی در این دیدار برایش بسیار اهمیت دارد و باید دید و به انتظار نشست که بادران متمول می تواند سد راه راه آهن شود یا اینکه نتیجه چیز دیگری خواهد بود.

پیروزی در این دیدار برای هر یک از تیم ها می تواند صعود چند پله در جدول را به دنبال داشته باشد و از این لحاظ دارای اهمیت می باشد. شکست و یا تساوی نمی تواند خواسته های هر یک از مربیان را تامین کند چون در نیمه پایین جدول قرار خواهند گرفت که در خور نام و جایگاه هیچ کدام از دو تیم نخواهد بود.

این دیدار فردا جمعه ساعت 15/ 17 دقیقه در تهران ورزشگاه شهید درخشان صباشهر به میزبانی راه آهن برگزار خواهد شد.

نویسنده: "نادر دارستانی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pj9al

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی فجرسپاسی-اکسین البرز/ جدال بهترین خط حمله لیگ یک مقابل بدترین خط دفاعی