تاریخ انتشار: 1395/06/11 16:01
کد خبر: 264088

لیگ برتر انگلیس در نقل و انتقالات رکوردشکست

فصل نقل و انتقالات تابستانی روز گذشته به اتمام رسید و مطابق انتظار، تیم های لیگ برتر انگلیس بیش از تیم های سایر لیگ های اروپایی برای خرید بازیکن هزینه کردند.
 لیگ برتر انگلیس در نقل و انتقالات رکوردشکست

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، سود هنگفتی که از دو سال پیش و از محل درآمد های تلویزیونی به تیم های انگلیسی می رسد، باعث شده توان مالی تیم های جزیره برای خرید در بازار نقل و انتقالات افزایش پیدا کند. اگر تابستان گذشته در مجموع 1 میلیارد یورو صرف خرید بازیکن در لیگ برتر شد، امسال این رقم به 1.4 میلیارد یورو رسید تا رکورد جدیدی در تاریخ نقل و انتقالات دنیا به ثبت برسد.

 

tYre5sG9EBy0

یونایتد و سیتی بیش از دیگر تیم ها برای تقویت خود هزینه کردن ضمن اینکه پیوستن پوگبا به یونایتد با رقم 105 میلیون یورو، رکورد گران ترین انتقال تاریخ دنیا را به ثبت رساند.

 

 سری آ ایتالیا با بیش از 700 میلیون یورو هزینه در بازار برای خرید بازیکن، پس از لیگ برتر انگلیس قرار می گیرد. یوونتوس با 162 میلیون یورو بیش از هر تیمی برای خرید بازیکن هزینه کرد. انتقال 90 میلیونی ایگواین از ناپولی به یووه نیز رکوردشکن شد.پس از یوونتوس نیز اینتر بیشترین هزینه را برای تقویت خود متحمل شد.

 

در بوندسلیگا مجموعا 542.5 میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه شد. انتقال 35 میلیون یورویی هوملس و رناتو سانچس به بایرن مونیخ، گران ترین انتقال در فوتبال آلمان بود. بایرن و دورتموند، مطابق انتظار بیش از دیگر تیم ها در بازار هزینه کردند.

 

cUXDj3IdUcso

 

در فوتبال اسپانیا کمتر از همیشه برای خرید بازیکن پول صرف شد. 492.2 میلیون یورو هزینه تیم های لالیگا برای تقویت خودشان بود. بارسلونا با خرید 6 بازیکن و صرف هزینه ای 112 میلیون یورویی، بیش از هر تیم دیگری برای خرید بازیکن هزینه کرد اما رئال تنها 30 میلیون یورو برای بازگرداندن موراتا از یوونتوس پرداخت کرد. انتقال گومس از والنسیا به بارسلونا با رقم 35 میلیون یورو نیز گران ترین بود.

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pj9eo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویلشر هر نوع انتقالی را بررسی خواهد کرد