تاریخ انتشار: 1396/12/13 10:52
کد خبر: 157499

درمان دو ستاره خارجی و تاثیرگذار این فصل السد استارت خورد

دو ستاره خارجی و تاثیرگذار این فصل السد بلافاصله بعد از این که مشخص شد باید چند هفته ای دور از میادین باشند برنامه ویژه درمانی خود را آغاز کردند.
درمان دو ستاره خارجی و تاثیرگذار این فصل السد استارت خورد

از دست دادن مرتضی پورعلی گنجی در ادامه ژاوی هرناندز دو ستاره خارجی سرشناس و کلیدی السد شوک بدی را به سرمربی پرتغالی وارد کرد چون پرکردن جای خالی این دوستاره آن هم در برهه ای از فصل که تیم قطری رقابت های مهمی در داخل و آسیا پیش رو داشت، کار آسانی نبود.

 

در حالی که کاروان السد بدون این دو ستاره راهی شهر کارشی در ازبکستان شد تا فرداشب مقابل نسف به میدان برود باشگاه السد با تدوین برنامه درمانی ویژه برای دو ستاره خارجی خود آنها را در اختیار بهترین پزشکان و فیزیوتراپ های حال حاضر دوحه قرار داد تا در کمترین زمان ممکن بهبودی شان را به دست بیاورند.

 

انتشار تصاویری از مراحل درمانی ژاوی و متعاقب آن پورعلی گنجی نشان از تاکید و سماجت خاص سران باشگاه و مربی پرتغالی برای در اختیار داشتن این دو بازیکن در کمترین زمان ممکن است چون هم پورعلی گنجی هم ژاوی عناصر کلیدی در ساختار تدافعی و میانی السد قلمداد می شوند که دوری طولانی مدت آنها ممکن است لطمه جبران ناپذیری به تیم وارد کند.

113


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mb7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مدافع ایرانی السد سه هفته آتی دور از ترکیب این تیم خواهد بود