تاریخ انتشار: 1395/06/11 21:16
کد خبر: 264016

اعتراض تند کی روش به داور

سرمربی تیم ملی به شدت به داوری بازی مقابل قطر معترض شد.

به گزارش فرتاک ورزشی، حاشیه دیدار ایران و قطر به شرح ذیل است:

*در یکی از صحنه ها درگیری بین علیرضا جهانبخش و مدافع قطری ایجاد شد که بازیکن تیم قطری خودش را روی زمین انداخت و موجب اعتراض آندو تیموریان کاپیتان تیم ملی شد. در ادامه داور مسابقه بازیکنان دو تیم را به آرامش فراخواند.

*تماشاگران تیم ملی ایران بعد از چند حرکت تحریک کننده از سوی قطری ها علیه آنها شعار دادند.

*با مصدومیت بازیکن قطر چند تن از بازیکنان تیم ملی به کنار زمین آمدند و ضمن گوش دادن به صحبت های کی روش آبی نوشیدند.

*موقعیت خوبی که علیرضا جهانبخش از دست داد اعتراض سردار آزمون را برانگیخت ولی این موقعیت باعث شد هواداران دوباره به تشویق تیم ملی بپردازند.

*در یکی از صحنه ها مهدی طارمی توسط مدافع قطر سرنگون شد که داور اعلام خطا نکرد و کی روش که در چند متری این صحنه قرار داشت به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد

*مهدی طارمی دقایقی بعد در خط میانی تعادل خود را از دست داد و داور باز هم اعلام خطا نداد و کی روش به شدت اعتراضات خود افزود و باعث شد داور به او تذکر بدهد.

*جواد نکونام مربی تیم ملی به همراه افشین پیروانی بر روی نیمکت به صورت ایستاده نظاره گر بازی بودند و با هم صحبت می کردند.

*زمانی که قطر صاحب یک موقعیت خطرناک روی دروازه ایران شد تماشاگران ایرانی همگی سکوت کرده بودند و نفس در سینه شان حبس شده بود.

*کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان لحظاتی با جواد نکونام مشورت کرد. نکونام از بازیکنان خواست تا توپ را روی زمین نگه دارند.

*سرمربی تیم ملی در دقیقه 40 اعتراض تندی به داور چهارم بازی داشت.به شکلی که افشین پیروانی و آرین قاسمی او را همراهی کردند تا آرامش کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pj9do

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی‌روش آرامتر از همیشه