تاریخ انتشار: 1395/04/20 18:48
کد خبر: 274663

منصوریان روی این بازیکن خط قرمز کشید

سرمربی تیم فوتبال استقلال در صورت آبی پوش نشدن ستاره تیم ملی برای جانشین این بازیکن راه هایی را در نظر گرفته است.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم علیرضا منصوریان کامل شده و به نظر می‌رسد تنها دغدغه سرمربی آبی‌ها در حال حاضر دفاع چپ باشد.

 

عدم جذب احسان حاج صفی، باعث شده سمت چپ دفاعی استقلال کماکان فاقد مهره‌ای باشد که خیال منصوریان را راحت کند. او در سمت راست، وریا غفوری و خسرو حیدری را دارد که هر کدام‌شان می‌توانند خیال استقلال را از این جناح راحت کنند ولی چنین آرامشی در سمت چپ وجود ندارد.

 

اگرچه گفته می‌شود که حاج‌صفی برای حضور در استقلال به این تیم وعده داده است اما احتمال حضور او در جمع آبی‌ها خیلی کم است. در این شرایط منصوریان برای جانشین این بازیکن چه کسی را درنظر گرفته است؟

 

امید نورافکن جوان به عنوان مدافع چپ بیشتر بازی‌های استقلال در مقطع پایانی فصل مدنظر منصوریان قرار ندارد. سرمربی آبی‌ها معتقد است نورافکن در پست اصلی‌اش یعنی هافبک دفاعی بهتر بازی می‌کند و جواب می‌دهد. نورافکن در تیم ملی جوانان هم در این پست بازی می‌کند.

 

یعقوب کریمی دیگر گزینه بازی در سمت چپ خط دفاع بود که روی نامش خط قرمز کشیده شد. منصوریان معتقد است کریمی به دلیل اشتهای زیاد برای حضور در حمله، نمی‌تواند در دفاع بازیکن ایده آلی باشد. در بازی استقلال و نفت جام حذفی، کریمی در سمت چپ خط دفاع بازی کرد و نفتی‌ها درست از این نقطه زمین بود که به استقلال فشار آوردند، گل زدند و موجب اخراج کریمی شدند.

 

با حذف این دو نفر، دوئل بازی در سمت چپ خط دفاع استقلال بین میثم مجیدی است و میلاد زکی پور. برتری هم فعلا با اولی است که اولا سابقه یک فصل بازی در استقلال را دارد برخلاف دومی که تازه آمده و با جو این تیم هنوز آشنا نشده. ثانیا مجیدی با استقلال خوزستان و آلومینیوم هرمزگان هم در لیگ برتر بازی کرده درحالیکه کل تعداد بازیهای زکی‌پور در لیگ برتر به 7 تا نمی رسد.

منبع: افکار نیوز

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogkkl

آخرین اخبار