تاریخ انتشار: 1395/06/12 09:56
سرمربی خونه به خونه؛
کد خبر: 263947

مرزبان: هر بازی حکم صعود به لیگ برتر را برایمان دارد/ از تمام توانایی هایمان استفاده خواهیم کرد

سرمربی تیم خونه به خونه بابل در آستانه دیدار تیمش با سپیدرود رشت از هواداران تیمش خواست تا با جدیت تمامی مسابقات را دنبال کنند و خطاب به بازیکنان هم گفت : هر بازی در لیگ دسته یک ، فرصت برای صعود به لیگ برتر است و باید جدی گرفته شود.
مرزبان: هر بازی حکم صعود به لیگ برتر را برایمان دارد/ از تمام توانایی هایمان استفاده خواهیم کرد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، علیرضا مرزبان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا صعود به لیگ برتر را از اهداف اول و آخر تیم خونه به خونه بابل برشمرد و افزود : همه بازیکنان باید به این هدف بلند تیم پایبند باشند و فقط برای لیگ برتری شدن بازی کنند. 

وی ادامه داد: من به وعده خود برای بردن تیم خونه به خونه به لیگ برتر وفا دار هستم و مرتب سازی تیم نیز بر اساس این وعده در بازی ها مقابل حریفان چیده می شود. 

مرزبان گفت : بیشتر بازیکنان ما در فصل جاری رقابت های فوتبال دسته اول از تیم های مختلف جذب شدند و برای هماهنگ شدن نیاز به زمان بیشتری دارند و به مرور این هماهنگی ها ایجاد خواهد شد. 

وی افزود : حمایت هوداران تیم روحیه مضاعفی به ما می دهد و سبب می شود تا بتوانیم برنامه های خود را دنبال کنیم. مرزبان گفت : وحدت و انسجامی که اکنون در باشگاه ما وجود دارد ، می تواند نوید بخش و کمک کننده به تیم ما برای صعود به لیگ برتر باشد. 

** چمن سپیدرود رشت ، حریف خونه به خونه 

سرمربی خونه به خونه بابل همچنین با اشاره به بازی هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول و مصاف تیمش با سپید رود در رشت ، افزود : تیم سپیدرود رشت از تیم های قدیمی و قابل احترامی است که بازیکنان خوبی نیز در این فصل دار. 

وی افزود : با این وصف رقیب اصلی ما زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهر رشت است که بازی را برای بازیکنان ما سخت می کند. 

مرزبان ابراز امیدواری کرد که با همت بازیکنان خونه به خونه ، زمین چمن مصنوعی کمترین اثرگذاری را بر بازی میان دو تیم بگذارد و تیمش با دست پر به خانه بازگردد . 

سرمربی خونه به خونه گفت: در فوتبال حرف اصلی در داخل زمین زده می شود و نتایج هم در مستطیل سبز تعیین می شود و هیچ کس نمی تواند خارج از زمین نتایج را تعیین کند. 

تیم خونه به خونه بابل یکی از 2 نماینده مازندران در رقابت های لیگ دسته اول جام آزادگان است که از چهار دیدار قبلیش هشت امتیاز کسب کرد و هم اکنون در رده سوم جدول این رقابت ها قرار دارد. 

این تیم مازندرانی روز جمعه در هفته پنجم میهمان تیم سپیدرود رشت می شود که هم اکنون با یک امتیاز کمتر از خونه به خونه در رده هشتم قرار دارد./ایرنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6kx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی توپچی ها در خانه واتفورد