تاریخ انتشار: 1395/06/12 18:53
اختصاصی/
کد خبر: 263841

پیروزی خفیف بادران مقابل راه آهن/ نزدیکی میثاقیان و بادران به صدر جدول لیگ یک

دیدار راه آهن یزدان و بادران تهران در نهایت و بعد از 90 دقیقه تلاش با نتیجه یک بر صفر به نفع بادران به پایان رسید.
پیروزی خفیف بادران مقابل راه آهن/ نزدیکی میثاقیان و بادران به صدر جدول لیگ یک

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دیدار تیم های میانه جدولی راه آهن و بادران علی رغم جایگاه مناسبی که در جدول نداشتند، از حساسیت خاصی برخوردار بود و برنده می توانست خود را از میانه های جدول ره کرده و به نیمه بالایی جدول خود را برساند.

هر دو تیم از چهار بازی گذشته دارای پنج امتیاز بودند ، جایگاهی که هیچ کدام از مربیان این دو تیم تصور نمی کردند که بعد از چهار بازی در رده های نهم و دهم جدول قرار داشته باشند و در این بازی آمده بودند که وجودیت خود را به اثبات برسانند.

 بادران با هدایت اکبرمیثاقیان مرد گرم و سرد چشیده فوتبال کشور و متخصص بالا آوردن تیم های لیگ یک به لیگ برتر به میدان آمده بود و از سوی دیگر راه آهن یزدان که این روزها مشکلات مالی شرایط خاصی را برای این تیم بوجود آورده است با هدایت مهدی پاشازاده گام در این بازی حساس گذاشته بود.

این بازی در ورزشگاه شهید درخشان صبا شهر و راس ساعت 17/ 15 دقیقه برگزار گردید که در ابتدا هر دو تیم در دقایق اولیه با احتیاط بازی کرده تا بتوانند یک دیگر را محک بزنند.

در این دیدار در دقیقه 38 محمد غلامی بازیکن نام آشنای بادران تهران از یک فرصت استفاده کرد و توانست گل این تیم را به ثمر برساند تا بازی از این دقیقه به بعد حساسیت بیشتری داشته باشد.

در ادامه این بازی تا پایان نیمه اول هیچ اتفاق خاصی نیفتاد تا هر دو تیم به رختکن رفته و گفته های مربیان خود را شنیده و با بکار بردن آنها به بازی برگردند.

نیمه ی دوم این بازی نیز صحنه ی خاصی در بر نداشت و بادران با همان تک گل پیروز میدان شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkdap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی نقاط ضعف و قدرت مس رفسنجان-آلومینیوم اراک
اختصاصی/