تاریخ انتشار: 1397/01/01 19:12
کد خبر: 155181

کار دشوار سنگربان سابق پرسپولیس برای جلب رضایت کی روش

دروازه بان سابق تیم ملی برای حضور دوباره در جام جهانی کار بسیار سختی را پیش رو دارد.
کار دشوار سنگربان سابق پرسپولیس برای جلب رضایت کی روش

سرمربی تیم ملی ایران در چند وقت اخیر دروازبان های زیادی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که از این جمله می‌توان به علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری، حامد لک، سوشا مکانی، حسین حسینی، امیر عابدزاده و ... اشاره کرد.

دروازبان پرسپولیس به گلر اصلی تیم ملی تبدیل شده و بعید است به این سادگی جایگاه خود را از دست بدهد. دروازبان استقلال نیز به یک مهره تاثیرگذار در تیمش تبدیل شده و شانس خوبی برای حضور در جام جهانی دارد، امیر عابدزاده گلر اول ماریتیمو در لیگ پرتغال لقب گرفته و رشید مظاهری نیز همچنان ثبات خوبی در فوتبال داشته و هر دو شانس حضور در روسیه را دارند و به نظر می رسد کی روش نیز سه دروازه بان اصلی را از بین این چهار نفر انتخاب کند.

در دوره گذشته جام جهانی علیرضا حقیقی گلر اول ایران بود و در جام ملت ها نیز به میدان رفت اما کم کم جایگاه خود را از دست داد و در اردوهای اخیر نیز به تیم ملی دعوت نشد. 

او که نشان داده علاقه ای به بازگشت به لیگ ایران ندارد برای حضور دوباره در جام جهانی منتظر آغاز لیگ سوئد است اما کار بسیار سختی برای حضور در روسیه دارد.

این در حالی است که علیرضا حقیقی با اشاره به اینکه برای حضور در جام جهانی و رسیدن به هدفش تلاش می‌کند گفته است: هر بازیکنی در دنیا آرزو دارد تا برای کشورش بازی کند من ثابت کردم که پس از گذراندن دوران سخت، شرایط خوب و مطلوبی وجود خواهد داشت و من به دوران خوب خود باز می گردم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gj9zn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاریخ اعلام لیست نهایی کی روش برای جام جهانی ۲۰۱۸