تاریخ انتشار: 1397/01/02 18:43
کد خبر: 155084

حمله تند مورینیو به منتقدان منچستریونایتد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است کسانی که مغز دارند، می توانند بفهمند که مشکلات اخیر تیمش به دلیل قرار داشتن در مرحله گذار است.
 حمله تند مورینیو به منتقدان منچستریونایتد

هرچند منچستریونایتد در 15 دیدار اخیرش در همه رقابت ها، 11 پیروزی به دست آورد اما نمایش های نه چندان جذاب این تیم، انتقادات زیادی را به همراه داشت.

به ویژه اینکه این تیم با شکست 2-1 مقابل سویا در لیگ اروپا، از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ بازماند. اما مورینیو معتقد است افرادی که مغز داشته باشند، شرایط تیمش را درک می کنند.

او به خبرنگاران گفت:" من ناراحتی ها را درک می کنم. من ناراحتی ناشی از حذف از لیگ قهرمانان را درک می کنم اما چیزهای بیش از این را درک نمی کنم.

در تاریخ فوتبال در سراسر دنیا، نه فقط انگلیس، مقاطعی دارید که باشگاه های بزرگ دوران گذار را سپری می کنند. مقاطعی هست که باشگاه های بزرگ پیروزی های پیاپی و مداوم به دست می آورند. این مراحل در باشگاه ها هست.

و فکر می کنم در حال حاضر در لیگ برتر، تنها یک تیم بالاتر از ماست، منچسترسیتی، که بهتر از ما در چند سال گذشته آماده شده و 18 باشگاه دیگر پشت سر ما هستند.

البته در آینده می خواهیم که 19 باشگاه پشت سر ما باشند اما این یک واقعیت است؛ واقعیتی برای افرادی که مغز دارند و هوش دارند و می دانند که ورزش چیست. ما در مرحله گذار قرار داریم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9ooe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو به دنبال جذب مدافع چلسی