تاریخ انتشار: 1397/01/03 13:00
کد خبر: 155029

اقدام عجیب فدراسیون فوتبال ایران؛ چند صد میلیون هزینه برای سیرالئون و رد پیشنهاد بازی رایگان با سوئیس!

در تازه ترین حواشی از مدیریت بازی های تدارکات تیم ملی ایران که پس از بازی با تیم عجیب و غریب سیرالئون به اوج خود رسیده بود، خبر غیررسمی و تاییدنشده می گوید، که ایران برگزاری یک دیدار مجانی با تیم مقتدر سوییس را رد کرده است!
اقدام عجیب فدراسیون فوتبال ایران؛ چند صد میلیون هزینه برای سیرالئون و رد پیشنهاد بازی رایگان با سوئیس!

 گفته می شود تیم هشتم رده‌بندی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد بازی دوستانه داده بود. مسلم است پیشنهاد دهنده بازی دوستانه، درخواست "مچ فی" نمی‌کند و سوئیس هم هیچ پولی از ایران نمی‌خواست؛ آنها حتی تمام هزینه‌های بهترین تیم آسیا را هم پرداخت می‌کردند. این پیشنهاد برای فدراسیونی که چند صد میلیون برای دعوت ناشیانه از یک تیم آفریقایی هزینه می کند، رویایی است.

سوئیس که در گروه E جام جهانی با برزیل، کاستاریکا و صربستان هم‌گروه است، فردا در ورزشگاه المپیک شهر آتن به مصاف یونان می‌رود. سوئیسی‌ها حاضر بودند تمام هزینه‌های تیم ایران را از جمله پرواز و اسکان را بدهند تا چهار روز پس از دیدار با یونان، به مصاف ایران بروند. پیشنهاد برگزاری این بازی هم کشور یونان بود، اما این پیشنهاد عالی را خیلی آسان رد کردیم؛ معمایی که شاید به "Evol Sport" باز می‌گردد. جالب است که پیشنهاد بازی رایگان با تیم هشتم دنیا را به همین راحتی رد می‌کنیم.

درصورت صحت این ادعا، اقداماتی از این دست خیانت به برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی ایران و سرمایه‌های مادی فدراسیون؛ حالا یک بازی رایگان با تیم هشتم دنیا را از دست دادیم و به جای آن دیدار رایگان با الجزایر را که دیدار خداحافظی برای ملی‌پوشان در ورزشگاه آزادی بود، از 12 خرداد 97 به 7 فروردین منتقل کردیم که علاوه بر هزینه‌های الجزایر، به آنها "مچ فی" هم بدهیم!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9vdg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدیدترین حرکت جنجالی کارلوس کی روش؛ پاسخی خطاب به منتقدانش!