تاریخ انتشار: 1397/01/03 18:38
کد خبر: 154991

اختصاصی / بازیکن آینده دار پرسپولیس:سال بعد درخدمت پرسپولیس هستم هواداران به گمانه زنی ها توجه نکنند

هافبک جوان پرسپولیس به گفت و گو عیدانه با فرتاک ورزشی پرداخت.
اختصاصی / بازیکن آینده دار پرسپولیس:سال بعد درخدمت پرسپولیس هستم هواداران به گمانه زنی ها توجه نکنند

آدام همتی درباره سوالی مبنی بر اینکه در پرسپولیس چه اهدافی را دنبال میکند گفت: موفقیت تیم پرسپولیس برای بنده در اولویت است  که در سال گذشته موفق به دریافت دو جام شدیم و در تلاش هستیم که در آسیا هم به موفقیتهای زیادی دست پیدا کنیم؛دوم اینکه علاقه مند هستم روز به روز پیشرفت کنم و از برانکو و مجموعه تیم چیزهای جدید یاد بگیرم،تلاش میکنم هر روز بهتر و بهتر شوم و این احساس را دارم که در مسیر پیشرفت قرار دارم.

آدام همتی

همتی در خصوص اینکه وضعیتش را در پرسپولیس چگونه ارزیابی میکند گفت:از کار در تیم پرسپولیس که یکی از بزرگترین و پر طرفدارترین تیم آسیاست رضایت دارم و در سال گذشته اولین بازی خود را برای این تیم انجام دادم؛ برانکو هر تصمیمی بگیرد تابع هستم و تمام تلاش خود را میکنم در این مجموعه مفید باشم.

وی درخصوص گمانه زنی برخی از رسانه ها برای اینکه وی فصل بعد بزرگسال است و وضعیتش در فصل آینده چگونه است خاطرنشان کرد:رسانه ها همیشه در حال گمانه زنی هستند و این مسائل را جدی نمیگیرم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این حرف برانکو و باشگاه پرسپولیس نیست و احساس میکنم برای سال آینده در خدمت پرسپولیس خواهم بود و امیدوارم بعد از قهرمانی با باشگاه تمدید کنم.

آدام همتی

وی ادامه افزود:سال بعد ۲۳ ساله هستم و در لیست بزرگسال پرسپولیس قراردارم و امیدوارم برای سال آینده عملکرد بهتری به نمایش بگذارم و به عنوان عضو کوچکی از پرسپولیس دوست داشتنی دل هواداران راشاد کنیم.

 آدم همتی در پایان در رابطه با سال نو گفت:برای همه مردم ایران آرزوی موفقیت و سلامتی دارم و برای پرسپولیسی ها بهرینها را آرزو مندم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnd5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوه بازیگر مشهور پرسپولیسی می شود؟

 پیام نوروزی باشگاه پرسپولیس
بعداز تحویل سال جدید صورت گرفت