تاریخ انتشار: 1397/01/06 18:23
کد خبر: 154680

فاز تازه درگیری نمازی با سرمربی تیم ملی / حمله تند نمازی به کی روش!

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در جوابیه‌ای ، پاسخ تندی به اظهارات کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی داد.
فاز تازه درگیری نمازی با سرمربی تیم ملی / حمله تند نمازی به کی روش!

بعد از مصاحبه امید نمازی در خصوص اینکه کی‌روش مانع سرمربیگری او در تیم ملی امید ایران شد این مصاحبه با بیانیه سرمربی تیم ملی پاسخ داده شد. کارلوس کی روش در این بیانیه اظهار داشت که او حق انتخاب تیم ملی امید را نداشته و در صورت داشتن این حق انتخاب گزینه‌های بهتر از نمازی در ایران وجود دارد

 امید نمازی نیز در خصوص متن منتشر شده از سوی کی‌روش در صفحه شخصی و بیانیه فدراسیون فوتبال کشورمان، جوابیه‌ای را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است.

نمازی در این جوابیه عنوان داشته است: این بسیار منطقی است که روابط عمومی فدراسیون فوتبال منکر موضوعات مطرح شده از سوی من بشود. بدون شک نوشتن بیانیه از سوی این فدراسیون هم با دستور و نظر کی‌روش انجام شده است. این را نباید فراموش کنید که من ۴ سال در کنار این مربی کار کردم و از تمامی کارهای او به خوبی مطلع هستم. من خیلی از مسائل را به چشم خود دیده‌ام. دروغ گفتن و انکار مسائل واقعی، کار بسیار راحت و آسانی است. صادق بودن در همه شرایط کار سختی است که این کار از پس خیلی‌ها از جمله کارلوس کی‌روش بر نمی‌آید.

مربی اسبق تیم ملی در ادامه جوابیه خود آورده که من نه از کی‌روش و نه از کسی دیگر ترس یا واهمه‌ای ندارم و همیشه حقیقت را بیان خواهم کرد. من حتی از این موضوع خبر دارم که او بحث خیانت را درباره من مطرح کرده است. خیانت را من انجام دادم یا آن کسی که اجازه نداد تا سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در دوره قبلی، تیم المپیک را همراهی کنند؟ چرا؟ چون مربی تیم المپیک ایران محمد خاکپور بود و چون این مربی دست‌چین و انتخاب کی‌روش نبود به همین دلیل او با این تیم و کادرفنی‌اش همکاری نکرد. او البته وینگادا که دوست خودش بود را به تیم المپیک آورد که فدراسیون فوتبال بعد از نتایج ضعیف تیم المپیک با وینگادا او را از کار اخراج کرد. واقعیت‌ها را نمی‌توان پنهان کرد.

نمازی خاطرنشان کرد: این را هم باید اضافه کنم که من الان در جایی کار می‌کنم که سرمربی تیم زیر ۱۸ سال و دستیار تیم زیر ۲۰ سال هستم. برای بودن در این تیم‌ها و تائید صلاحیت شما، باید از هزار فیلتر رد شوید تا بتوانید در جایی که الان من کار می‌کنم کار کنید. مطمئنا بدون اینکه شایستگی داشته باشم نمی‌توانستم در این تیم‌ها فعالیت کنم آن‌هم به عنوان یک ایرانی در کشور آمریکا. حالا شما آقای کی‌روش! با تمام سوابقی که در تیم‌های رئال مادرید، منچستر یونایتد و ... دارید آیا می‌توانید از این فیلترها عبور کنید تا تیم زیر ۱۶ سال آمریکا را به شما بدهند؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eeaqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات امید نمازی