تاریخ انتشار: 1397/01/08 19:40
ادعای موندودپورتیوو
کد خبر: 154414

فشار بی سابقه اتلتیکو روی ستاره مورد نظر بارسا

باشگاه اتلتیکو مادرید به هیچ عنوان دوست ندارد تا آنتوان گریزمان، بهترین بازیکن خود را به راحتی تقدیم بارسلونا کند.
فشار بی سابقه اتلتیکو روی ستاره مورد نظر بارسا

، روزهای پایانی سال 2017 بود که شایعه ای که به واقعیت نزدیک بود، باعث بیم و اضطراب در باشگاه اتلتیکو و هوادارانش شد.

رسانه های بارسلونا ادعا کرده بودند که بارتومئو(رئیس بارسا) با ایجنت و نیز خانواده گریزمان در رستورانی دیدار کرده و دو طرف به توافقاتی نیز دست یافته اند. طبق آن ادعا، بارسلونا قصد دارد رقم 100 میلیون یورو فسخ قرارداد گریزمان را پرداخت کرده و او را به خدمت بگیرد. واکنش باشگاه مادریدی به این خبر، شکایت از بارسا به فیفا بود؛ هرچند که باشگاه کاتالانی طی بیانیه ای، تمام شایعات را تکذیب کرد.

در واقع این خبر کاملا جدی است و بارسلونا روی گریزمان به عنوان جدی ترین گزینه خرید تابستانی خود تمرکز کرده است. رقم فسخ 100 میلیون یورویی ستاره فرانسوی، به بارسا اجازه می دهد تا به راحتی او را جذب کند اما اتلتیکو نمی خواهد به سادگی تسلیم شود.

طبق ادعای موندودپورتیوو، فشار بی سابقه ای روی گریزمان از سوی مسئولان اتلتیکو وارد شده تا او ضمن پایبندی به قراردادش که تا 2022 اعتبار دارد، با افزایش رقم فسخ قراردادش تا 200 و حتی 300 میلیون یورو موافقت کند.

در واقع اتلتیکو دو هدف را دنبال می کند. اول اینکه با افزایش رقم فسخ، انتقال گریزمان به باشگاه هایی چون بارسا، یونایتد و پی اس جی دشوارتر خواهد شد و از سوی دیگر در صورت رقم خوردن انتقال، صاحب پول بیشتری می شود؛ چرا که 20 درصد رقم انتقال، به باشگاه قبلی گریزمان یعنی سوسیداد خواهد رسید.

گریزمان هم اکنون 14 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند و در صورت امضای قرارداد جدید، این رقم، افزایش قابل توجهی نیز خواهد یافت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbq9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل جدید گریزمان برای پیوستن به بارسا