تاریخ انتشار: 1397/01/08 21:21
باید یک راهکار کارآمد و تعامل‌گونه پیدا کنیم
کد خبر: 154408

کی‌روش: هر وضعیتی از شرایط فعلی بهتر است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید باید یک راهکار کارآمد، تعامل‌گونه و راهکاری که بتواند اهداف تیم ملی را مرتفع کند، پیدا کنیم.
کی‌روش: هر وضعیتی از شرایط فعلی بهتر است

 و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس‌ کی‌روش پس از بازگشت تیم ملی ایران از اردوی تونس و اتریش در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از روزنامه‌های سراسری در پاسخ به این سوال که آیا بعد از دو بازی برابر تونس و الجزایر نسبت به آمادگی برخی بازیکنان دغدغه پیدا کرده‌اید، گفت: دغدغه ندارم اما واقعیت این است به نتایجی رسیدم که باید روی این نتایج کار کنیم و بتوانیم به اهداف‌مان نزدیک شویم. مهمترین مساله‌ای که باید درباره آن بنشینیم، گفتمان انجام دهیم و گفت‌وگوهای جدی انجام بدهیم این است که چطور می‌خواهیم بازیکنان داخلی‌مان را برای جام جهانی آماده کنیم. مطمئنا وظایف باشگاهی وجود دارد، وظایفی که بازیکنان نسبت به باشگاه‌هایشان دارند، وظایف مربیگری وجود دارد ولی فراموش نکنیم فراتر و بالاتر از تمام این وظایف، وظایف همه ما نسبت به تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است.

او افزود: اگر از من می‌پرسید که آیا من یک قدم جادویی دارم که بخواهم همه چیز را به یکباره درست کنم، خیر اینطور نیست. ولی این بدان معنا نیست که ما نباید کارمان را انجام دهیم. ما باید یک راهکار پیدا کنیم. هیچ فرمول جادویی نمی‌توانیم داشته باشیم. باید یک راهکار کارآمد، تعامل‌گونه و راهکاری که بتواند اهداف تیم ملی را مرتفع کند، پیدا کنیم. باید بتوانیم یک راهکار خلق کنیم و مجددا بسازیم. هر چه هست باید یک راه حل پیدا کنیم.

 کی‌روش در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار هستید، گفت: وظیفه من این است که جامه فوتبال ایران را در مسیری قرار دهیم تا بتوانیم شرایط را تغییر بدهیم و راهکارهایی مناسبی را پیدا کنیم. اگر از من می‌پرسید که من تفکر مثبتی نسبت به این مطلب دارم، خیر چون کارمان بسیار دشوار است. تنها مطلبی که از آن مطمئن هستم این است که شرایط فعلی راه حل نیست و هر شرایطی که بتوانیم به وجود بیاوریم از شرایط فعلی‌مان بهتر خواهد بود.

وی در پایان گفت: الان زمانی است که به مشاهداتمان ادامه بدهیم. تک تک بازیکنان‌مان را حمایت می‌کنیم و دعا می‌کنیم که بازیکنان ملی‌پوشان‌مان به مصدومیت‌ دیگری دچار نشوند چون الان زمان این نیست که بخواهیم شاهد مصدومیت دیگری باشیم. ما امیدوار هستیم که پنج بازی دیگری در راه آماده‌سازی انجام دهیم. ترکیه، یونان، ازبکستان، سوریه و لیتوانی این پنج بازی است. فقط باید شرایط اردویی‌مان را در ترکیه نهایی کنیم و در نهایت از جام جهانی 2018 لذت ببریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eeak9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چالش بزرگ کی روش: زوج پورعلی گنجی در جام جهانی