تاریخ انتشار: 1397/01/08 21:27
کد خبر: 154407

تنه‌زنی فرست کلاس‌ها و پایین‌رده‌ها در پرسپولیس

بخشی از تمرین امروز پرسپولیس به حرکات سرعتی و قدرتی بازیکنان مربوط بود.
 تنه‌زنی فرست کلاس‌ها و پایین‌رده‌ها در پرسپولیس

، آخرین جلسه تمرینی تیم پرسپولیس پیش از اولین بازی سال 97 در حالی برگزار شد که 5 بازیکن اصلی تیم در آن حضور نداشتند اما با این وجود، چیزی حدود یک دوجین ستاره در ورزشگاه شهید کاظمی دیده شد.

پرسپولیس در این سال ها علاوه بر ستارگان نامدار، جوانان بااستعدادی را هم در خود دارد که هریک می توانند بخشی از آینده فوتبال ایران را تشکیل بدهند و حتا فراتر از مرزهای کشور، در یکی از لیگ های معتبر دنیا به میدان بروند.

01292197

دو فصل پیش، صادق محرمی به عنوان بازیکنی جوان و بااستعداد به پرسپولیس آمد و حالا جزو ستاره های این تیم محسوب می شود. بازیکنی که در نزد طرفداران محبوبیت خاصی دارد که نمایش هایش هم روز به روز بهتر می شوند. با جرات می توان برانکو ایوانکوویچ را تاثیرگذارترین فرد در رشد این بازیکن بدانیم و همچنین می توان امیدوار به پیشرفت سریع دیگر استعدادها زیر نظر پروفسور فوتبال ایران نیز باشیم.

نمونه بارز دیگر هم علی علیپور است. کسی که در ابتدای لیگ پانزدهم نه شهرت الان را داشت و نه از کیفیت فعلی بهره مند بود اما حالا در لیگ هفدهم، آقایی می کند و شاید مهم ترین بازیکن فصل پرسپولیس هم بوده است.

در یکی از بخش های تمرین امروز سرخ ها، بازیکنان بزرگتر و اصطلاحا فیرست کلاس، با جوانان با استعداد شانه به شانه شدند. تمرینی که زیر نظر مارکو برگزار می شد و جزو جرکات سرعتی - قدرتی بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddyxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به لیست پرستاره پرسپولیس برای فصل آینده