تاریخ انتشار: 1395/06/13 16:14
کد خبر: 263704

آنچلوتی: هرگز مربی بارسلونا نخواهم شد

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال که از این فصل هدایت بایرن را بر عهده دارد، بر تعصب خود نسبت به کهکشانی ها تاکید کرد
آنچلوتی: هرگز مربی بارسلونا نخواهم شد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،آنچلوتی تا چند هفته دیگر باید به مادرید برگردد اما این بار به عنوان مربی بایرن و برای بازی مقابل اتلتیکو در لیگ قهرمانان. کارلتو خاطرات خوب و البته تلخی از مصاف با اتلتیکو دارد و بازگشتش به ویسنته کالدرون می تواند بسیار جذاب باشد.

 

 

 

 

او در همین رابطه به مارکا گفت:" منتظرم هر چه زودتر 28 سپتامبر و زمان بازی با اتلتیکو برسد چون همیشه از این گونه بازی های سخت لذت برده ام. بازگشت به مادرید هیجان انگیز است؛ هرچند که فرصت دیدار از شهر را ندارم اما دو سال بی نظیر را در مادرید با رئال سپری کرده ام و بازگشت به این شهر همیشه برایم جالب خواهد بود.

 

مصاف با اتلتیکوی سیمئونه واقعا سخت است. قطعا بهترین و بدترین خاطرات مربیگری ام در رئال مقابل همین اتلتیکو رقم خورده است. پیروزی 4-1 در فینال لیگ قهرمانان و کسب لادسیما بهترین و شکست 4-0 در لیگ مقابل این تیم، بدترین خاطرات حضورم در رئال مادرید هستند."

 

بازگشت به اسپانیا اما این بار به عنوان مربی تیمی دیگر:" با وجود تمام احترامی که برای بارسلونا و اتلتیکو قائل هستم، امکان ندارد که روزی مربی این دو تیم شوم. من برای تاریخ باشگاه رئال و احساسات هواداران این تیم ارزش زیادی قائلم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39l9le

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی لیست پرافتخار ترین باشگاه های اروپا