تاریخ انتشار: 1397/01/10 22:38
کد خبر: 154138

کنایه سنگین مدیر سابق یوونتوس به اینتر

لوچانو موجی، مدیر جنجالی سابق یوونتوس که نقش اصلی را در پرونده موسوم به کالچوپولی داشت، همچنان به اظهارنظر علیه اینتر علاقه مند است.
 کنایه سنگین مدیر سابق یوونتوس به اینتر

 سال 2006 اتهامات پرداخت رشوه موجی به داوران و دست داشتن او در پیروزی یوونتوس در برخی دیدارها باعث رسوایی بزرگی در فوتبال ایتالیا شد. در نهایت یووه به دسته دو تبعید شد و چند سال طول کشید تا به دوباره به کورس رقابت برای قهرمانی سری آ بازگردد.

موجی در مورد این قضیه که به کالچوپولی مشهور شد، به توتواسپورت گفت:« کالچوپولی گامی خیلی مهم برای فوتبال ایتالیا بود، اما برای آنهایی که از این موضوع لطمه دیدند، بد بود که یکی از آنها باشگاه یوونتوس بودیم. یوونتوس نتوانست به خوبی از خود در دادگاه دفاع کند چون وکیل گفت که تبعید به سری B و کسر امتیاز حکم خوبی است. او پرونده را در تنها در هفت روز خواند و این با حقیقت مطابقت نداشت.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اینتر بزرگترین رقیب شماست، با کنایه گفت:« رقبا تیم‌هایی هستند که با شما برای قهرمانی رقابت می‌کنند. اینتر برای من تیمی ناخوشایند است اما آنها همین حالا 20 امتیاز کمتر از یوونتوس دارند و بنابراین اینتر را دوست دارم چون آنها هرگز با ما رقابت نمی‌کنند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbpgk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظر اینسینیه در مورد رقابت قهرمانی در سری آ

توقف خانگی بانوی پیر در برابر اینتر
هفته شانزدهم رقابت‌های سری A ایتالیا