تاریخ انتشار: 1397/01/12 17:54
کد خبر: 153943

بازی مقابل استقلال با هوادارانش خیلی سخت است

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر: بدون شک بازی مقابل استقلال در مقابل هوادارانش برای ما خیلی سخت خواهد بود.
بازی مقابل استقلال با هوادارانش خیلی سخت است

به گزارش فرتاک ورزشی؛ میشل لادروپ در نشست خبری قبل از بازی الریان مقابل استقلال گفت: امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم هر چند استقلال و الریان با حضور تیمی مانند الهلال برخلاف انتظار ظاهر شدند و در حال حاضر دو تیمی هستند که شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد را دارند.
وی ادامه داد: امیدوارم فردا ورزشگاه پر از تماشاگر باشد زیرا ما بازی در این فضا را پارسال مقابل پرسپولیس تجربه کردیم البته در بازی رفت مقابل استقلال در خانه نتوانستم برنده شویم اما امیدوارم فردا بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.
لادروپ افزود: بازی دور رفت نخستین بازی بود و ما شناخت خوبی نسبت به استقلال نداشتیم اما این تیم در لیگ ایران و به ویژه لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته است و ما از لحاظ فنی آنها را خیلی خوب تجزیه و تحلیل کرده ایم و امیدواریم فردا روز خوب تیم ما باشد.
وی گفت: فوتبال علم نیست و امکان دارد هر اتفاقی بیفتد من از همه بازیکنانم انتظار دارم که بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند و فردا ممکن است هر اتفاقی در زمینه مسابقه رخ دهد.
سرمربی تیم فوتبال الریان قطر در پایان سخنانش افزود: استقلال نسبت به پارسال تغییرات زیادی داشته است به ویژه آنکه فردا مقابل هوادارانش به مصاف ما خواهند رفت و ما می دانیم که فردا بازی دشواری در ورزشگاه پر تماشاگر آزادی خواهیم داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnz7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز تمرینات الریان قطر برای بازی با استقلال