تاریخ انتشار: 1397/01/12 18:43
کد خبر: 153934

ایران پوریان و شیری گلزن ترین مدافعان لیگ

مدافع تراکتورسازی با 6 گل و مدافع پیکان با 5 گل زده عنوان گلزن ترین مدافعان لیگ هفدهم را تا پایان هفته بیست و ششم به خود اختصاص داده اند.
ایران پوریان و شیری گلزن ترین مدافعان لیگ

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد ایرانپوریان مدافع تراکتورسازی با 6 گلی که مقابل نفت تهران (2گل) پدیده، پارس جنوبی جم، استقلال خوزستان و سایپا به ثمر رسانده تا پایان هفته بیست و ششم گلزن ترین مدافع لیگ هفدهم به شمار می رود البته او 3 گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است. این مدافع همواره در برنامه های هجومی تیمش حضور فعال داشته و جدای از اینکه پنالتی زن اول تیمش محسوب می شود، نشان داده میل زیاد به گلزنی دارد.


مهدی شیری مدافع گلزن پیکان هم در این فصل موفق به زدن 5 گل مقابل سیاه جامگان، فولاد، پرسپولیس، نفت تهران و سپاهان شده است که از این تعداد 3 گل از روی نقطه پنالتی بوده است. میلاد فخرالدینی هم که نیم فصل اول را در جمع گسترش فولاد توپ زد موفق شد 2 گل مقابل فولاد و تراکتورسازی بزند. او در نیم فصل دوم به ذوب آهن رفت و در 2 دیدار برابر پیکان و سپاهان گلزنی کرد تا جمع گلهای زده اش را به عد 4 برساند.


محمدرضا خانزاده نیز امسال عملکرد خوبی در ترکیب پدیده داشته و در چهار دیدار مقابل سپاهان، استقلال خوزستان، تراکتورسازی و سیاه جامگان موفق به گلزنی شده است. نکته جالب توجه اینکه محمد قاضی در پدیده پنالتی زن اول بوده و خانزاده تمام گلهایش را در جریان بازی به ثمر رسانده است. این مدافع که سبک بازی اش همواره مورد علاقه کی روش بوده امیدوار است با ادامه بازی های خوبش در سال منتهی به جام جهانی بتواند یکی از مسافران روسیه باشد.


شجاع خلیل زاده، وریا غفوری، روزبه چشمی و محسن بنگر نیز هر کدام با 3 گل زده دیگر مدافعان گلزن لیگ هفدهم به شمار می روند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7mdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفاوت پرسپولیس با فصل پیش؛ غول و غول‌کش