تاریخ انتشار: 1397/01/12 19:00
کد خبر: 153931

احتمال نیمکت نشینی محسن مسلمان قوت گرفت

کار بسیار سخت برانکو مقابل نسف قارشی ؛ رقابت جالب میان محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده!
احتمال نیمکت نشینی محسن مسلمان قوت گرفت

به گزارش فرتاک ورزشی، بازگشت بازیکنان ملی پوش و مصدوم پرسپولیس ، کار را برای حضور محسن مسلمان در ترکیب اصلی این تیم بار دیگر سخت کرده است.

محسن مسلمان توانست در اولین دیدار رسمی پرسـپولیس در سال ۹۷ بار دیگر در ترکیب اصلی سرخپوشان پایتخت قرار بگیرد. حضوری که با توجه به غیبت بازیکنان ملی پوش و نبود فرشاد احمدزادهرقم خورد.

هافبک بازی‌ساز پرسپولیـس که معمولا در زمین کمتر دوندگی دارد در بازی قبلی پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر مقابل سایپا توانست خیلی خوب در نقاط مختلف زمین ظاهر شود و تلاش زیادی برای موفقیت تیمش کند. با وجود اینکه پرسپولیس در این دیدار با نتیجه دو بر یک طعم شکست را چشید اما محسن مسلمان نمره بالایی گرفت.

با این حال بازگشت بازیکنان ملی پوش و همچنین حضور احتمالی فرشاد احمدزاده در ترکیب اصلی پرسپولیس بار دیگر، احتمال نیمکت نشینی هافبک شماره ۷۷ را افزیش داده است.

ضمن اینکه بشار رسن نیز از اردوی تیم فوتبال المپیک عراق نیز بازگشته و کاملا شرایط بازی پیدا کرده است. همچنین احمد نوراللهی نیز که در جریان بازی با سایپا با مصدومیت روبرو شد قادر است پرسپولیس را در بازی با نسف قارشی در ازبکستان همراهی کند.

دردسر شیرین برانکو ایوانکوویچ در انتخاب مردان خط میانی اش برای دیدار حساس در ازبکستان بار دیگر سراغ کادر فنی پرسپولیس آمده است. پرسپولیسی که برای هموار کردن شرایط صعود خود باید دست پر و با امتیاز از ازبکستان بازگردد.

حال باید دید سرمربی سرخپوشان پایتخت برای رسیدن به امتیاز در این بازی، محسن مسلمان را که لقب «مهندس» از هواداران گرفته است روی نیمکت می‌نشاند یا از قدرت بازیسازی اش در طول نود دقیقه استفاده می کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹ فردا دوشنبه در هفته پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نسف قارشی در ازبکستان می رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddj6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرمی: پرسپولیس به این برد نیاز داشت/ محسن مسلمان در زمین استرس داشت