تاریخ انتشار: 1397/01/13 22:05
کارشناسی داوری سرخابی ها
کد خبر: 153789

پنالتی استقلال درست، پنالتی پرسپولیس غیرقابل کارشناسی

سعید مظفری زاده در مورد مسائل داوری دیدارهای امشب سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا اظهارنظر کرد.
پنالتی استقلال درست، پنالتی پرسپولیس غیرقابل کارشناسی

سعید مظفری زاده در مورد عملکرد داور بازی پرسپولیس و نسف قارشی گفت: در دقیقه 28 علی اسماعیل داور بحرینی خطایی را به اشتباه به سود پرسپولیس اعلام کرده بود که با مشاوره درست کمک خود، تصمیمش را اصلاح کرد. او در دقیقه 82 تکل بی ملاحظه ربیع خواه را به درستی با کارت زرد جریمه کرد.

او ادامه داد: در دقیقه 88 علی علیپور تعادل خودش را از دست داد که زاویه صحنه های تلویزیونی اجازه اظهارنظر صریح را در این مورد نمی داد.

مظفری زاده در مورد داوری بازی استقلال و الریان تصریح کرد: در دقیقه 2 ضربه جپاروف با دست مدافع برخورد کرد و بعد وارد دروازه الریان شد که کمک داور بازی گل را به درستی اعلام کرد. در دقیقه 51 نیز تاباتا در مصاف با بازیکن استقلال درون محوطه جریمه تعادل خود را از دست داد. فشار دست مدافع آبی پوش روی این بازیکن به هیچ عنوان نمی توانست پنالتی باشد.

وی افزود: در دقیقه 57 داریوش شجاعیان درون محوطه جریمه الریان با خطای واضح توانست یک ضربه پنالتی بگیرد. در دقیقه 71 هم خطای مدافع الریان روی فرشید اسماعیلی به درستی کارت زرد همراه شد. خطای امید ابراهیمی در دقایق پایانی و حواشی بعد از آن داور را متقاعد کرد تا هافبک استقلال را با کارت زرد جریمه کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qgdv8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی ها چرا افت کردند؟!

اختصاصی/ برانکو در شرایطی که بازی را باخته، مهاجم کم می کند! / دربی بسیار خوبی پیش رو داریم
ضیا عربشاهی: نمی دانم چرا ربیع خواه داخل بازی بود و مسلمان روی نیمکت