تاریخ انتشار: 1397/01/13 22:15
در نشست خبری بازی با یوونتوس
کد خبر: 153786

مودریچ: رونالدو شانس صعود ما را بیشتر می کند

رئال و یوونتوس فردا در تورین از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازی حساسی را برگزار خواهند کرد.
مودریچ: رونالدو شانس صعود ما را بیشتر می کند

 یکی از نقاط قوت رئال در خط میانی است. جایی که لوکا مودریچ نبض بازی را برای کهکشانی ها در دست دارد.

ستاره کروات در مورد بازی فردا گفت:« دیدار مهمی است که بین دو تیم بزرگ و باکیفیت برگزار خواهد شد. رمز موفقیت در اینگونه بازی ها تجربه است. جزئیات اندکی سرنوشت بازی را تعیین می کنند و هر تیمی کمتر اشتباه کند و از موقعیت هایش بهتر استفاده کند، برنده خواهد شد.

آخرین بار ما یوونتوس را در فینال شکست دادیم ولی آن بازی را فراموش کرده ایم و فردا همه چیز متفاوت خواهد بود.»

بنزما:« درست است که او گل نمی زند ولی کریم برای ما ارزشی فراتر از گلزنی دارد. از در اختیار داشتن او خوشحالیم و می دانم که در بازی های بزرگ تاثیرگذاری خود را نشان خواهد داد.»

رونالدو:« اعتمادی که او به توانایی های خودش دارد و روحیه برتری طلبی اش، به همه تیم سرایت می کند. او در فرمی باورنکردنی قرار دارد و وقتی در چنین شرایطی است، تیم را با خود به جلو هدایت می کند. نمی دانم او اخیرا چقدر گل زده ولی می دانم که با رونالدو، شانس صعود ما بیشتر از همیشه خواهد بود.»

ایسکو یا بیل:« هر دو بازیکنانی بزرگ هستند و در شرایط خوبی به سر می برند. برای من فرقی نمی کند کدام یک از ابتدا بازی می کند و در این مورد، تصمیم گیرنده نهایی مربی است. در این فصل نشان داده ایم که نبود یک بازیکن نمی تواند تاثیری روی تیم بگذارد. مساله مهم در بازی فردا جنگیدن و کسب نتیجه ای مطلوب برای صعود است. »

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbrmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بینی جالب برانکو درباره نتیجه فینال لیگ قهرمانان اروپا