تاریخ انتشار: 1397/01/14 10:10
کد خبر: 153732

رقیب پرسپولیس در دور حذفی مسابقات امشب مشخص می شود!

بازی های الغرافه -الجزیره و الاهلی –تراکتورسازی از گروه A رقابت های لیگ قهرمان آسیا که امشب در قطر برگزار می شود می تواند رقیب پرسپولیس در دور حذفی مسابقات را مشخص کند.
رقیب پرسپولیس در دور حذفی مسابقات امشب مشخص می شود!

 پرسپولیس شب گذشته با کسب نتیجه مساوی برابر نسف قارشی صعودش را از گروه c مسابقات قطعی کرد و حالا این تیم باید در هفته آخر مسابقات روز دوشنبه 27 فروردین در تهران و در بازی برابر السد قطر برای صدرنشینی مبارزه کند. پرسپولیس برای صدرنشینی در گروهش فقط و فقط باید در بازی آخر مرحله گروهی برابر السد در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسد. کاری که هرچند سخت اما شدنی است. با این وجود پرسپولیس در صورت صدرنشینی در گروهش با تیم دوم گروه A در مرحله حذفی روبرو خواهد شد. در گروه A مسابقات که تراکتورسازی دیگر نماینده ایران در آن حضور دارد تیم الاهلی تا قبل بازی امشبش برابر تراکتورسازی با 8 امتیاز صدرنشین گروه است. الاهلی برای اینکه صعودش را قطعی کند به یک برد برابر تراکتورسازی نیاز دارد.

 

 

گروه پیچیده

وضعیت گروه A مسابقات تا قبل از بازی های امشب وضعیت پیچیده ای است و تمام چهارتیم شانس صعود دارند. تراکتورسازی که اکنون 2 امتیازی است در صورت کسب دو برد نیز می تواند یکی از صعودکنندگان به مرحله بعدی باشد. با این وجود اگر امشب الغرافه بتواند الجزیره را شکست دهد آن وقت یاران طارمی و اشنایدر نیز می توانند قدم بزرگی به سوی صعود بردارند.

134

انتخاب پرسپولیس

با این وصف و با توجه به اینکه هنوز تکلیف صعود در این گروه مشخص نشده ، می توان به این موضوع پرداخت که بهترین حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی کدام گزینه از میان تیم های گوره A می تواند باشد. الاهلی عربستان که سال گذشته پرسپولیس در نیمه نهایی با این تیم روبرو شد با توجه به اینکه بازی تیم های ایرانی و عربستانی در زمین بیطرف برگزار می شود می تواند بدترین گزینه برای نماینده ایران در گروه C مسابقات باشد. از میان سه تیم دیگر الغرافه، الجزیره و تراکتورسازی قطعا گزینه تراکتورسازی نیز گزینه خوبی نه برای پرسپولیس و نه برای تراکتورسازی است چرا که یکی از نمایندگان ایران به دست دیگر نماینده ایران باید حذف شود. از میان گزینه های موجود دو تیم الغرافه و الجزیره شاید نسبت به دو حریف دیگر انتخاب های بهتری باشند هرچند بازهم شاید بهتر است الجزیره حریف پرسپولیس باشد. حضور مهدی طارمی و وسلی اشنایدر در ترکیب الغرافه و همچنین دشواری های بازی در قطر این تیم را حریف دشوارتری از الجزیره نشان می دهد. ضمن اینکه بازی برای تیم های ایرانی در امارات به مراتب بهتر از بازی در قطر است. با این وجود بازی پرسپولیس برابر السد می تواند کاملا تحت تاثیر نتایجی باشد که امشب در گروه A مسابقات رقم می خورد.

133

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eeglv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حریف پرسپولیس در صورت صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا