تاریخ انتشار: 1397/01/14 16:20
کد خبر: 153684

دل پیرو: تعهد کاری کریستیانو رونالدو مرا به یاد خودم می اندازد؛ بوفون برای آینده اش نباید تحت تاثیر دیگران قرار گیرد

اسطوره یوونتوس می گوید که تیم لیپی نسبت به تیم الگری، مسلط تر بود.
دل پیرو: تعهد کاری کریستیانو رونالدو مرا به یاد خودم می اندازد؛ بوفون برای آینده اش نباید تحت تاثیر دیگران قرار گیرد

به گزارش فرتاک ورزشی، الساندرو دل پیرو، اسطوره یوونتوس که سال ها بازوبند کاپیتانی این تیم را می بست، در رویارویی های خود برابر رئال مادرید همواره عملکرد درخشانی داشت. دل پیرو در آستانه دیدار امشب یوونتوس و رئال مادرید مصاحبه ای با آ اس انجام داد:

شکست فینال کاردیف؟ فکر می کنم که بیش از حد در خصوص این موضوع صحبت می شود. درست است، از یوونتوس انتظارات بیشتری می رفت. به خصوص در نیمه دوم که عملکرد ضعیفی داشتند. اگرچه باخت به این رئال مادرید، یک افتضاح به شمار نمی رود. یک شکست می تواند باعث پیشرفت شما شود و تیم اکنون نسبت به قبل متفاوت است. یوونتوس به خصوص در خط حمله گزینه های بیشتری در اختیار دارد. فکر می کنم که در بازی رفت و برگشت، یوونتوس شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی دارد. 

دل پیرو در خصوص تاثیر هیگواین گفت:

بدون شک هیگواین بازیکن فوق العاده ای است و شخصیت متفاوتی در او می بینم. هیگواین یک رهبر مناسب است. پس از بازی برابر ناپولی و گل او، این را گفته بودم و گام بزرگی در خصوص رهبری تیم برداشت. دیبالا بازیکنی کلیدی برای تیم است و این موضوعی غیر قابل انکار است. یوونتوس تیمی بسیار قوی است اما دیبالا وقتی در بهترین فرم خود باشد، یوونتوس شکست ناپذیر خواهد شد. استعداد و غیر قابل پیش بینی بودن دیبالا، یوونتوس را دگرگون می کند.  

اسطوره بیانکونری در خصوص گل هایی که به رئال مادرید زده، اضافه کرد:

 حضور در برنابئو و گلزنی در این استادیوم رویای هر کودکی است. این به معنای تبدیل شدن به اسطوره ای در فوتبال است. تمام بازی هایم برابر رئال مادرید فوق العاده بود و حذف کردن آن ها در سال 1996، نمایان گر قدرت تیم ما بود. هیچ چیز قابل مقایسه با جشن گرفتن در برنابئو نیست و حتی این شادی، ارزش بیشتری نسبت به زدن یک یا دو گل در این استادیوم دارد.

وی در ادامه در مورد مقایسه تیم مارچلو لیپی و یوونتوس کنونی افزود:

علی رغم دو شکست در فینال، حس می کنم که تیم لیپی در اروپا مسلط تر بود. البته منظور من از نظر نمایش ها و عملکرد است و گرنه تیم الگری از نظر کسب نتایج نیازی به حسادت به تیمی ندارد. در ایتالیا، کاری که یوونتوس فعلی در حال انجام آن است را نمی توان با تیم دیگری مقایسه کرد. الگری یک مربی بزرگ و واقعی است. سلاح الگری، سادگی است و او برای تمام مشکلات فورا یک راه حل پیدا می کند، بدون این که ترسی از تغییر داشته باشد. الگری فوتبال و بازیکنانش را می شناسد. الگری، تنها یک روش در کار خود ندارد و این امتیاز بزرگی است.

بهترین گلزن تاریخ بانوی پیر، درباره وضعیت جانلوییجی بوفون و تمدید قرارداد او با یوونتوس گفت:

امیدوارم بوفون بدون این که تحت تاثیر و فشار حرف کسی قرار گیرد در خصوص آینده خود تصمیم گیری کند. بوفون باید به قلب و بدنش توجه کند و این تنها راهی است که پشیمانی در پی نخواهد داشت. زیدان؟ زیزو یک فرد وفادار است و دوست نداشتن او کار سختی است. بازی در کنار او رضایت بزرگی برای من بود. زیدان یک هنرمند است اما قدرتی همانند یک جنگجو دارد. انتظار نداشتم که زیدان سرمربی شود اما پس از این که او کارش را شروع کرد، شکی در موفقیتش نداشتم.  

دل پیرو به ستایش کریستیانو رونالدو نیز پرداخت:

واقعا نگرش و ذهنیت رونالدو را دوست دارم و آن را تحسین می کنم. کریستیانو بازیکنی است که ایده های روشنی دارد و تعهد کاری که من داشتم را در او می بینم. او استعدادش را به راحتی به دست نیاورده و هرروز برای پرورش آن تلاش می کند. او در ابتدای دوران فوتبالش فرصت پیوستن به یوونتوس را داشت و ما می توانستیم در کنار یکدیگر بازی کنیم. او به من گفت که پاس گل های من را دوست دارد و باید بگویم که هنوز روی فرم هستم. اگر رونالدو به من نیاز داشته باشد، این جا هستم، البته پس از بازی تیم های رئال مادرید و یوونتوس.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9wb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترس رئالی‌ها از غیبت BBC / دو ستاره بهتر از سه ستاره