تاریخ انتشار: 1397/01/14 16:55
کد خبر: 153679

ویسی: به هیچ وجه نگفتم کولی‌بالی با تیم نیاید

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: به هیچ وجه نگفتم موسی‌ کولی بالی با تیم نیاید و او با پیامکی به ما اعلام کرد که همراه تیم به مشهد سفر نمی‌کند.
ویسی: به هیچ وجه نگفتم کولی‌بالی با تیم نیاید

به گزارش فرتاک ورزشی، استقلال خوزستان در دو بازی اخیر خود با کسب پیروزی مقابل نفت تهران و مشکی‌پوشان وضعیت خوبی پیدا کرده و کمی از انتهای جدول فاصله گرفته است. آبی‌پوشان با وجود مشکلات عدیده مالی، این روزها بدون توجه به این مسائل کار خود را پشت سر می‌گذارند تا بتوانند نتایج قابل قبولی بگیرند.

* شرایط استقلال خوزستان چطور است؟

- بعد از کسب ۲ پیروزی شرایط خوب است. بچه‌ها هم قسم شدند تا در این مسابقات به پیروزی برسند و کاری به مسائل دیگر ندارند. آنها با تمام وجود و برای مردم خوزستان بازی می‌کنند و کارشان را به‌نحو احسن انجام می‌دهند و فقط برای مردم تلاش می‌کنند.

* این ۲ پیروزی تیم را از لحاظ روحی برای ادامه مسابقات آماده کرد؟

- این ۲ پیروزی خیلی به ما کمک کرد. ما سال قبل ۲ پیروزی پیاپی نداشتیم. این دو برد باعث شد از انتهای جدول جدا شویم. به قول عادل فردوسی‌پور ما در بازی‌های ۶ امتیازی نه، در مسابقات ۹ امتیازی برنده شدیم به هیچ‌کدام از حریفان پایین جدولی نباختیم. نفت تهران را بعد از اینکه ۶ هفته شکست نخورده بود، بردیم و مقابل مشکی‌پوشان اولین پیروزی خارج از خانه را به‌دست آوردیم. این دو برد خیلی به ما کمک کرد، با وجود اینکه مسئولان به ما کمک نکردند، بازیکنان تمام تلاششان را انجام دادند و حالا اعضای تیم امیدوار هستند در این شرایط به تیم کمک شود تا با انگیزه بیشتری کار کنند.

* وحید شیخ ویسی اعلام کرد که ویسی گفته دیگر به مسائل مالی توجه نکنید و فکر کنید پولی در باشگاه نیست.

- واقعاً همین‌طور است. به آنها گفتم فکر کنند دیگر پولی نیست و با همه وجود بازی کنند. ما در این مدت دو پیروزی آوردیم، در شرایطی که اعضای تیم در این مدت هیچ دریافتی نداشتند. آنها قبل از عید هیچ پولی نگرفتند و شرمنده خانواده‌هایشان شدند. بدترین چیز برای یک مرد شرمندگی مقابل خانواده‌اش است. بازیکنان ما این مسئله را امسال با گوشت و پوست و استخوان خود حس کردند. این دو پیروزی خیلی لذت‌بخش بود. اگر تیم ما امسال در لیگ بماند، خیلی کیف می‌کنم، آن‌قدر که بقای تیم امسال کیف داد، قهرمانی ما لذت‌بخش نبود. در سالی که قهرمان شدیم همه مسئولان کمک می‌کردند قهرمان شویم، اما الان برخی می‌خواهند تیم در لیگ نماند، اما ما با جنگیدن تیم را حفظ می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم این اتفاق بیفتد.

* چه کسانی می‌خواهند تیم نماند؟

- برخی دوست ندارند تیم بماند. فعلاً نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم و به تیم فکر می‌کنم. بعد از اینکه بقایمان قطعی شد و در پایان فصل صدای این مسئله را درمی‌آورم.

* خیلی صریح بگوییم. بعد از استعفای شما و اینکه دوباره به تیم برگشتید، برخی گفتند این استعفا صوری بوده است.

- خیلی صریح بگویم. اگر به خاطر مردم نبود، ۶-۵ ماه قبل می‌رفتم. وقتی من استعفا می‌دهم و جوابی از سوی باشگاه نمی‌آید، همه چیز مشخص است. من مردم را می‌بینم و وقتی با درخواست آنها روبرو می‌شوم، می‌مانم و تلاش می‌کنم. با همدلی و همت بچه‌ها تیم را حفظ می‌کنیم وگرنه بودن یا نبودن که برای من اهمیت ندارد.

* بعد از غیبت کولیبالی در دیدار مقابل مشکی‌پوشان و در شرایطی که قبلاً اعلام شده بود اینبار او بازی می‌کند، این بازیکن اعلام کرده که شما به او گفته‌اید همراه تیم نیاید.

- او چنین حرفی زده، ولی به‌هیچ‌وجه صحبتی نکردم. روز قبل از بازی با مشکی‌پوشان قرار بود او با ما بیاید و با وجود مشکلات اعلام کرده بود به خاطر ویسی به مشهد می‌آیم و بازی می‌کنم، اما او موقع سفر به مدیر رسانه‌ای تیم پیامکی داد و گفته بود بابت نیامدن عذرخواهی کنم؛ چراکه ویسی برایش بلیت نگرفته است. مگر من برای خودم بلیت می‌گیرم که بخواهم بلیت بگیرم. من هیچ‌وقت چنین حرفی نزده‌ام و اگر هم چیزی گفته‌ام این است که او در اختیار باشگاه است، نه اینکه به تمرین نیاید و بازی نکند. کولیبالی به تمرینات می‌آید و کاملاً آماده است ولی در بازی‌ها حاضر نمی‌شود، به همین خاطر گفتیم تکلیفش را مشخص کند تا ما تکلیف خودمان را بدانیم، اما به هیچ‌وجه نگفتیم او با تیم نیاید و وقتی متوجه این مسئله شدیم که او پیامکی داد و اعلام کرد با تیم نمی‌آید.

* و صحبت پایانی.

  • امیدوارم تمام مردم ایران به‌خصوص مردم خوزستان سال خوبی داشته باشند و تیم در لیگ برتر بماند.

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dd9qw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار سرپرست استقلال به هواداران: AFC شوخی ندارد!