تاریخ انتشار: 1397/01/15 07:33
کد خبر: 153618

روزنامه الشرق،"لادروپ" را دلیل اصلی شکست الریان مقابل استقلال دانست!

روزنامه قطری بعد از شکست الریان برابر تیم فوتبال استقلال به انتقاد از لادروپ پرداخت و او را دلیل اصلی این شکست دانست.
روزنامه الشرق،"لادروپ" را دلیل اصلی شکست الریان مقابل استقلال دانست!

و به نقل از  الشرق، الریان قطر که برای دیدار با تیم فوتبال استقلال به تهران سفر کرده بود با دو گل تن به شکست داد تا کار این  تیم برای صعود به دور بعد سخت شود.

انتقاد رسانه‌های قطری از  الریان همچنان ادامه‌ دارد و این بار روزنامه قطری به انتقاد تند از لادروپ پرداخت و او را دلیل اصلی شکست این تیم برابر استقلال دانست.

روزنامه الشرق قطر با تیتر" لادروپ الریان را شکست داد" نوشت: مایکل لادروپ به عنوان سرمربی تیم دلیل اصلی شکست الریان برابر تیم فوتبال استقلال بود. نخستین اشتباه الریان که زمینه شکست را فراهم کرد این بود که تیم الریان تنها ۲۴ ساعت قبل از  بازی به تهران سفر کرد و طبیعی است که بازیکنان در چنین شرایطی خسته باشند و نتوانند به خوبی استراحت کنند.

در ادامه‌ ‌ گزارش الشرق آمده است: دلیل دوم شکست تغییر سیستم بازی الریان بود. تیم لادروپ معمولا با سیستم ۴-۲-۳-یک بازی می‌کند اما سرمربی دانمارکی الریان به یکباره تصمیم گرفت که در این دیدار حساس سیستم تیمش را تغییر دهد و با قرار دادن پنج مدافع در ترکیب اصلی تیم را دفاعی کند. کاملا مشخص بود که لادروپ به دنبال تساوی در این دیدار است و اگر بازیکنان استقلال سرعت بیشتری داشتند می‌توانستند گل های بیشتری هم به ثمر برسانند. دلیل سوم شکست الریان و نمایش ضعیف این تیم تعویض های بدی بود که لادروپ داشت.

الریان اگر می‌خواهد که به دور بعد راه پیدا کند باید حتما در دیدار پایانی خود بتواند العین را شکست دهد و تساوی هم باعث حذف این تیم خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjbry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گل دوم استقلال لادروپ را نیمکت نشین کرد